اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203265809

در پیام وزیر نفت اعلام شد

گرامی داشت،سالروز بازگشت پیکرشهیدتندگویان

کد: 13950929203265809

https://goo.gl/ABYfap

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نفت در پیامی، سالروز بازگشت پیکر پاک شهید مهندس محمد جواد تندگویان را گرامی داشت.

گرامی داشت،سالروز بازگشت پیکرشهیدتندگویان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی وزارت نفت، متن پیام بیژن زنگنه به شرح ذیل است:

«سالروز بازگشت پیکر پاک شهید مهندس محمد جواد تندگویان و گرامیداشت شهدای گرانقدر صنعت نفت، تداعی‎گر دورانی است که تجسم همه شگفتی ها، فداکاری ها و جهاد در راه خدا بود. روزهایی که از خودگذشتگی، راز و رمز همه حماسه ها بود و شریف ترین انسان ها، جان و هستی خویش را فدا کردند تا شکوه و عظمت این ملت را بر پیشانی تاریخ ثبت کنند.

رهاشدن از تعلقات فردی و وابستگی ها، چنان قدرتی را پدید آورد که حفظ شریان های حیاتی صنعت عظیم نفت در عین مبارزه و مقابله با دشمن متجاوز، حکایت حماسه هایی شد که برای همیشه، مایه مباهات و سرافرازی خواهد بود.

اینجانب برخود فرض می دانم که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام صنعت نفت به ویژه وزیر شهید، مهندس محمدجواد تندگویان، خود و همه همکاران عزیز را به تلاش بی وقفه، خستگی ناپذیر و مجاهدانه در راه رشد و اعتلای صنعت نفت و کشور توصیه کنم، زیرا این کمترین کاری است که ما را در پیشگاه خداوند متعال و روح والای همه‎ی شهیدان سربلند و با آبرو می سازد».

روز 29 آذر سال 1370، پیکر شهید محمدجواد تندگویان، وزیر نفت ایران در کابینه شهید رجایی، پس از گذشت 11 سال از اسارتش به میهن بازگردانده شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته