اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203525028

نقد و بررسی کتاب «آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟»

راه های موفقیت از زبان بزرگان

کد: 13950929203525028

https://goo.gl/RXwvzQ

، تهران , (اخبار رسمی): ناب ترین و ارزشمندترین نقطه نظرها درباره موفقیت شخصی و کاری، در قالب جملات موفقیت و سخنان بزرگان در یک مجموعه گردآوری و به بازار نشر عرضه شد.

جملات موفقیت | جملات انگیزشی | سخنان بزرگان کتاب آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟

تمام زندگی فرصت است و خواندن این کتاب هم می‌تواند یکی از فرصت‌های بی نظیر در زندگی شما باشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کیمیا فکر بزرگ، همه ما به دنبال بهره گیری از خرد و مشورت افراد شاخص و موفقیم تا از این مسیر موجب موفق باشیم.

برای این منظور، ممکن است در جلسات مشاوره گوناگون شرکت کنیم، کلاس‌های آنها را شرکت کنیم، ساعت ها مطالعه و تفکر در مورد رفتارشان داشته باشیم و راه های بسیاری را آزمون و خطا کنیم.

هر چند که این امور، همه برای موفقیت ضروری و اجتناب ناپذیرند، اما اصلی‌ترین کار، آگاهی از نقطه نظرات موفقیت از زبان خود این بزرگان است؛چرا که  از این مسیر  به صورت مستقیم از نظرشان در مورد موضع مشخصی آگاه می‌شویم.

حال اگر ناب ترین و ارزشمندترین نقطه نظرات در قالب جملات موفقیت و سخنان بزرگان در مورد موفقیت شخصی و کاری، یک جا و در یک مجموعه گردآوری شده باشد، چقدر می‌تواند در سرعت، کمیت و کیفیت موفقیت شما تأثیر گذار باشد؟

بر اساس این گزارش، در چنین وضعیتی می‌توانید از تکرار تجربیات نا فرجام دوری کنید، ارزشمند ترین خصوصیات شخصی از دید موفق ترین افراد را بشناسید و شخصیت قدرتمند یک فرد موفق را با دانستن ویژگی‌های آن با تمرین و تکرار در خود به وجود آورید.

در این حالت، می‌دانید کجا باید بیشتر تلاش کنید و استقامت داشته باشید و در چه مواردی نباید مقاومت کنید؛از این مسیر می‌توانید اطرافیان خود را با دید باز انتخاب کنید، تا نه تنها مشکلی برای شما به وجود نیاورند بلکه کمک به پیشرفت شما کنند.

با این روند، معیارهای واقعی موفقیت را بهتر درک کرده و از معیارهای سطحی جامعه بسیار فرا تر می گذارید و ساده تر مخالفت ها را تحمل می‌کنید و همواره انرژی درونی و انگیزه بسیار بالایی دارید.

در همین حوزه بد نیست بدانید، مجموعه جملات موفقیت در قالب یک کتاب گردآوری شده و جملات موفقیت از زبان بزرگترین افراد تاریخ بشر مانند پیامبران، امامان، دانشمندان، فلاسفه، رهبران جوامع، ادبیان، و حتی کتابهای آسمانی، گردآوری کرده است.

کتاب «آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟» به قلم علی خادم الرضا برای آموزش رازهای موفقیت شخصی و کاری در قالب هزار و 1111 جمله  توسط این کارآفرین و دانش آموخته MBA  گردآوری شده و با قیمت 12 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

محمد اکوچکیان کارآفرین برگزیده ملی و مدیر منطقه خاورمیانه موسسه world wide science درباره این کتاب معتقد است که نویسنده این کتاب، کار بزرگی کرده و برای راحتی مخاطبان،خلاصه صدها کتاب را در یک جا جمع کرده است.

او افزود:پیشنهاد من این است که برای هر جمله این کتاب وقت بگذارید و درباره آن فکر کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

افشین ایرجی کارگزار بیمه مرکزی و مدرس حرفه ای بیمه MDRT نیز در این خصوص ادامه داد: این کتاب را می توان به نوعی مجموعه فرمول‌های موفقیت نامید؛ از همین رو، از کلیه خوانندگان این کتاب خواهشمندم به یک بار مطالعه این کتاب بسنده نکرده و آن را به عنوان یک کتاب همراه مرور نمایند.

حسین طاهری، کارآفرین منتخب کشور و مدرس بازاریابی و تبلیغات نیز درباره این کتاب گفت:تمام زندگی فرصت است این ما هستیم که باید خودمان را در معرض این فرصت‌ها قرار دهیم. خواندن این کتاب هم می تواند یکی از فرصت های بی نظیر در زندگی شما باشد.

گفتنی است، این کتاب می‌تواند برای تمامی کسانی مفید باشد که می‌خواهند در زندگی شخصی و کاری خود موفق باشند؛ اقشاری مانندکارآفرینان، مدیران شرکت‌ها و افراد،مدرسین و سخنرانان و تمام افرادی که موفقیت در حرفه آنها به قدرت شخصیشان وابسته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]