اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203786033

پنجمین جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز شد

کد: 13950930203786033

https://goo.gl/vmQfUd

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین جشنواره آموزشی - ترویجی مشکات در محورهای زمین پاک ، آسمان آبی و اخلاق شهروندی در شمال تهران آغاز شد.

پنجمین جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فرهادیان معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با حضور در افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره مشکات در شمال تهران اظهار داشت : هدف از برگزاری جشنواره مشکات هماهنگی و همگامی سازمان های مدیریت شهری در جهت گیری های آموزش شهروندی ، توسعه برنامه های آموزش شهروندی ، مشارکت محور نمودن آموزش های شهروندی و بسترسازی برای مشارکت خلاقانه شهروندان در ارتقاء فرهنگ شهروندی است .

وی گفت : این جشنواره در سه محور زمین پاک ، آسمان آبی و اخلاق شهروندی و در سه سازمان مدیریت پسماند ، حمل و نقل و ترافیک و اداره کل آموزش های شهروندی و در 5 گروه سنی زیر 7سال (نقاشی) ، 7 تا 9 سال (نقاشی ) ، 10 تا 12 سال(نقاشی ) ، 13 تا 15 سال ( نقاشی ، عکاسی ، خاطره نویسی ، گزارش تصویری شامل سرود –روزنامه دیواری و پیام صوتی) ، 16 سال به بالا ( کاریکاتور ، عکاسی ، گزارش تصویری ، شعر ، داستانک شامل فیلم کوتاه و انیمیشن) در سال جاری اجرا خواهد شد .
دکتر فرهادیان افزود : هر فرد می تواند سه اثر به جشنواره مشکات ارائه دهد و پس از ثبت اثر در سامانه و تحویل اثر به سرای محلات ، اثر وارد مرحله داوری منطقه ای شده و در صورت برگزیده شدن ، پس از عبور از  مرحله محله ای و حضور در داوری منطقه ای ، در نهایت رتبه های اول ، دوم . سوم در شهر تهران به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد . 
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد : افراد شناسایی شده در جشنواره های قبلی مشکات را نمی توان از این جشنواره جدا کرد و ارتباط با اداره آموزش و پرورش در این دوره مانند دوره های قبل بسیار مهم است و منطقه یک با تمام توان سعی دارد تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد و این در حالی است که این جشنواره با طرح آسمان آبی – زمین پاک گره خورده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]