اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203886424

خیابان 24 متری حکما همدان بازگشایی شد

کد: 13950930203886424

https://goo.gl/RX6vj6

، همدان , (اخبار رسمی): مدیر منطقه 2 شهرداری همدان از بازگشایی کامل خیابان 24 متری حکما خبر داد.

خیابان 24 متری حکما همدان بازگشایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه 2 شهرداری همدان، رضا ابرارخرم با اعلام این خبر گفت: کلانشهر همدان دارای بافت قدیمی است، خیابان‌های این شهر با توجه به گسترش جمعیت پاسخگوی عبور و مرور خودروها نیست که منطقه 2 شهرداری در همین راستا و در ادامه اصلاح طرح ترافیکی و تسهیل و دسترسی مناسب به بیمارستان بعثت، پروژه احداث خیابان 24 متری حکما را به اجرا در آورد.

ابرار خرم اعتبار عمرانی این پروژه را بیش از 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار صرف اقداماتی نظیر 11 هزار مترمکعب خاک‌برداری و 3 هزار و 500 مترمربع بیس‌ریزی، 3 هزار و 600 متر جدول‌گذاری و 3 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت شده است.

وی اظهار کرد: احداث خیابان 24 متری حکما، تا حدود زیادی بار ترافیکی این محدوده کاهش می‌یابد و همچنین باعث دسترسی آسان از بلوار شهید مطهری و شاهد به بیمارستان بعثت می‌شود.

وی از جمله اقدامات صورت گرفته در این محدوده را اصلاح هندسی چهار راه مزدقینه، احداث پل عابر پیاده و ساخت کندرو در بلوار شهید مطهری برشمرد و افزود: منطقه 2 شهرداری در پی اجرایی کردن پروژه‌هایی است که درخور کلانشهر همدان باشد.

ابرارخرم با اشاره به اینکه برخی خیابان‌ها و معابر در منطقه به دلیل ناهماهنگی ساخت و سازها فاقد زیبایی بصری است، تصریح کرد: بازگشایی‌ها علاوه بر تسهیل عبور و مرور در امر زیبا سازی شهر نیز می‌تواند مؤثر باشد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان با اعلام اینکه بازگشایی خیابان حکما از خواسته‌های دیرینه اهالی این محدوده بود، افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این خیابان شاهد دسترسی آسان به بیمارستان و ترافیک روان در این محدوده و رضایتمندی شهروندان باشیم.

   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه