اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204295797

رهایی دختر 5 ساله از چنگ آدم ربایان

کد: 13951001204295797

https://goo.gl/W1w0Dv

، تهران , (اخبار رسمی): گروگانگیری کودک پنج ساله در مشهد پس از 48ساعت با رهایی دختر بچه از چنگ متهمان پایان یافت.

رهایی دختر 5 ساله از چنگ آدم ربایان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار بهمن امیری مقدم ، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با  اعلام این خبر در تشریح این عملیات گسترده که با پی گیری های علمی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و نیز شهرستان تربت جام در کمتر از 48 ساعت به نتیجه رسید، گفت: غروب روز 27 آذرماه، خانواده ای طی تماس با فوریت های پلیسی 110 اظهار داشتند دو فرد ناشناس دختر بچه  5 ساله آنها را ربوده و در تماس تلفنی درخواست مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و از طرفی اضطراب و نگرانی شدید خانواده این دختر بچه، ردزنی های اطلاعاتی آغاز شد.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: تحقیقات علمی پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی نشان می داد، آدم ربایان زوج جوانی به نام های "ابوالفضل و الهام" هستند.

وی ادامه داد: با رد زنی های انجام شده و نیز اقدامات فنی وتخصصی، کارآگاهان پلیس آگاهی تربت جام موفق شدند محل اختفای این زوج جوان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و نیز با رعایت ملاحظات لازم به منظور حفظ جان کودک، وارد عمل شدند.

سردار امیری مقدم عنوان کرد: آدم ربایان که دریافته بودند پلیس در یک قدمی آنهاست از محل متواری شدند؛ کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه دختر بچه 5 ساله را نجات دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خاتمه گفت: "لحنا" 5 ساله سالم و صحیح با اشک شوق و شادی به آغوش خانواده اش بازگشت و اقدامات گسترده اطلاعاتی برای ردزنی و دستگیری آدم ربایان و کشف علت و انگیزه آنها از این اقدام مجرمانه ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون