اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204685809

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خارگ درتاریخ معاصر ایران کانون اقتصاد بوده است

کد: 13951001204685809

https://goo.gl/Z29sJe

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خارگ در تاریخ معاصر ایران کانون اقتصاد و ثروت بوده است و همواره این جزیره جایگاه مهمی در این عرصه دارد.

خارگ درتاریخ معاصر ایران کانون اقتصاد بوده است

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، آیت‌الله اکبر هاشمی ‌رفسنجانی صبح امروز (چهارشنبه ، اول دی 95) در فرودگاه جزیره خارگ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دوران جنگ و دوران ریاست جمهوری بارها به خارگ سفر کرده است، افزود: از آخرین سفرم به خارگ زمان زیادی می گذرد و علاقه مند بودم آخرین تحولات و پیشرفت‏ها را در این جزیره از نزدیک مشاهده کنم.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی، دانشگاهی برای آموزش در صنعت نفت و علوم دریایی تاسیس شد، افزود: با سفر به خارگ در جریان آخرین وضعیت این دانشگاه و وضعیت صادرات نفت و تاسیسات نفتی قرار می گیرم و خوشحالم از اینکه در جمع مردم خارگ حضور خواهم یافت.
آیت الله هاشمی ‌رفسنجانی با اشاره به اینکه علاقه زیادی به مردم جزیره خارگ دارد، افزود: خارگ در تاریخ معاصر ایران کانون اقتصاد و ثروت بوده است و همواره این جزیره جایگاه مهمی در این عرصه دارد.
بر اساس این گزارش، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید یک روزه از جزیره خارگ از تاسیسات صنعت نفت بازدید خواهد کرد و بعد از آن در مراسم تجلیل از کاپیتان‌های فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته