اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204695809

استاندار خوزستان تاکید کرد

ضرورت همگام شدن حفاری بادانش روز

کد: 13951001204695809

https://goo.gl/ilZ6W1

، تهران , (اخبار رسمی): استاندار خوزستان گفت: به روز بودن و همگام با دانش دنیا گام برداشتن به شرکت ملی حفاری ایران کمک می کند تا ضمن رقابت پذیری حضور پر رنگی در بازارهای بین المللی داشته باشد.

ضرورت همگام شدن حفاری بادانش روز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ، غلامرضا شریعتی در آیین گرامیداشت سی و هفتمین سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران که صبح امروز (یکم دی ماه) برگزار شد گفت: مجموعه شرکت ملی حفاری ایران در مقاطع حساس به ویژه در زمان تحریم ها با هم افزایی دانش و تلاش مانع از زمینگیر شدن صنعت نفت شدند.
وی افزود: صنعت نفت کشور به لطف الهی و تلاش کارکنان به ویژه در حوزه حفاری موفق شد مقاطع حساس را با موفقیت پشت سر بگذارد و با وجود موانع بین المللی توسعه همه جانبه را در کشور پیاده سازی کنند.
شریعتی دستیابی به موفقیت در دوران تحریم را نتیجه هم افزایی توان فنی و تکنولوژیکی در کنار دیپلماسی صحیح و منطقی دانست و گفت: البته دیپلماسی صحیح و منطقی زمانی کاربرد دارد که دانش و توان فنی پشتوانه آن باشد.
وی صنعت نفت را جزء صنایع مولد و مادر در کشور خواند و گفت: تولید انرژی یکی از مسائل اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می رود ضمن اینکه باید به این نکته توجه داشت که هم اکنون کشورهای دنیا به تولید انرژی سازگار با محیط زیست و استحصال بیشتر انرژی با کمتر هزینه روی آورده اند.
شریعتی با بیان اینکه استفاده از دانش روز و تولید انرژی با کمترین هزینه هم اکنون در شرکت های بین المللی نهادینه شده است، افزود: شرکت ها چابک با حداقل هزینه ها توانسته اند در دنیا مطرح شوند.
وی با اشاره به اجرایی شدن مدل جدید قراردادهای نفتی، اظهار کرد: استفاده از مدل جدید قراردادی فرصتی را فراهم آورده که شرکت های ایرانی بتوانند در کنار شرکت های بین المللی فعالیت کنند که این امر انتقال دانش و تکنولوژی را به همراه دارد.
شریعتی افزود: شرکت ملی حفاری ایران باید پرچمدار اشتغالزایی و توسعه شود تا جوانان استان خوزستان از این فرصت بهره مند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته