اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204705809

با ارسال پیامی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران صورت گرفت

قدردانی زنگنه ازتلاش های کارکنان ملی حفاری

کد: 13951001204705809

https://goo.gl/xR8Tjq

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نفت در پیامی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، این مناسبت را به مجموعه کارکنان صنعت حفاری کشور تبریک گفت.

قدردانی زنگنه ازتلاش های کارکنان ملی حفاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در  متن پیام بیژن زنگنه آمده است: «اول دی ماه مقارن با سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به همکاران سختکوش صنعت حفاری کشور تبریک عرض می کنم.
فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران در حوزه اکتشاف، توسعه، تعمیر و تکمیل چاه ها، همکاری با سازندگان داخلی و موسسات دانش بنیان در تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت حفاری و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، همواره حائزاهمیت بوده و جای تشکر و قدردانی دارد.
با اغتنام از فرصت و تجلیل از تلاش بی وقفه کارکنان شریف شرکت ملی حفاری ایران لازم می دانم بار دیگر بر روز آمد سازی ساختار، ارتقای جایگاه شرکت، مشتری مداری، بکارگیری فناوری های نوین، رعایت استانداردها، ارتقاء ضریب ایمنی، کار براساس برنامه های پیش بینی شده، نگاه بنگاهداری و حرفه ای و افزایش قابلیت ها تاکید کنم.
در پایان ضمن تبریک مجدد این روز، توفیق روز افزون همکاران عزیز شرکت ملی حفاری ایران را از پروردگار یکتا خواستارم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته