اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205035809

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری افتتاح شد

کد: 13951001205035809

https://goo.gl/GDMAeO

، تهران , (اخبار رسمی): چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری ایران در اهواز افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ظهر امروز ( چهارشنبه 1 دی) چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری ایران با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه استان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری ایران طی 3 سال گذشته به صورت مشترک با نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان برگزار می شد و امسال مجددا به صورت مستقل به اجرا درآمد.

در این نمایشگاه 160 شرکت حضور دارند که در این میان 50 درصد آن ها از شرکت های داخلی استان خوزستان هستند.

براساس این گزارش، تشکیل نشست‌های تخصصی، ارائه پنل‌های علمی، رونمایی از تجهیزات جدید ساخت داخل با استفاده از فناوری نوین، برنامه های بازدید از موقعیت‌های عملیاتی دستگاه‌های حفاری و جلسات مشترک مدیران ارشد شرکت با مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و اصحاب رسانه از جمله برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه چهاردهم صنعت حفاری خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]