اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205075809

مدیر پژوهش، فناورى و مهندسى ساخت ملی حفاری خبر داد

حضور71 درصدی سازندگان خوزستانی درنمایشگاه حفاری

کد: 13951001205075809

https://goo.gl/nbNHmY

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر پژوهش، فناورى و مهندسى ساخت از حضور 240 سازنده داخلى در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری خبر داد و گفت: 71 درصد از سازندگان حاضر در تمایشگاه بومی استان و 29 درصد برون استانی هستند.

حضور71 درصدی سازندگان خوزستانی درنمایشگاه حفاری

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مهدی عرشیان در حاشیه آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری ایران در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه طی 3 سال گذشته به صورت مشترک با نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان برگزار می شد و امسال مجددا به صورت مستقل برگزار شده است.
عرشیان اظهار کرد: در این نمایشگاه، 160 شرکت از شهرهای مختلف از جمله تهران، البرز، قزوین، اصفهان، فارس، سمنان و مازندران حضور دارند در ضمن 50 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه از شرکت های داخلی استان خوزستان هستند.
وی از بومی سازی 19 هزار و 420 قطعه از تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران از ابتدای تاسیس این شرکت خبر داد و گفت: در 10 سال گذشته، 4 هزار و 620 میلیارد ریال قرارداد برای داخلى سازى تجهیزات ملی حفاری هزینه شده است.
وی امضا و تبادل تفاهمنامه با سازمان زمین شناسی و اکتشافات مدنی کشور برای اولین بار در زمینه فعالیت های سطح الارضی و تحت الارضی، امضا تفاهمنامه علمی و پژوهشی (تمدید) با دانشگاه صنعت نفت، پارک علم و فناوری خوزستان و دانشگاه امیر کبیر، برگزاری پنل تخصصی در نمایشگاه تحت عنوان تاثیر همکاری های بین المللی صنعت حفاری بر بومی سازی تجهیزات و تحقق اقتصاد مقاومتی، رونمایی از فاز نخست پروژه پژوهشی شبیه سازی کنترل فوارن با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و رونمایی از یونیت نمودارگیری از سیال حفاری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را از برنامه های ملی حفاری در زمان برگزاری نمایشگاه اعلام کرد.
به گفته عرشیان، رونمایی از نرم افزار اتوماسیون ارتباط با سازندگان در راستای بهینه سازی ارتباطات و تسهیل در پیگیری فعالیت ها از سوی سازندگان، رونمایی از تجهیز روتیتینگ هد ساخت داخل، رونمایی بی او پی، رونمایی از بوم جرثقیل دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس ساخت داخل، معرفی سه طرح نوآوری ارائه شده توسط همکاران، استقرار و آشنایی با دستگاه CMM به منظور تهیه دانش فنی قطعات، رونمایی از سامانه اداری و آموزشی مرکز علمی کاربردی حفاری، امضا  تفاهمنامه آموزشی با استانداری خوزستان و رونمایی از کرون و تراولینگ بلاک را از دیگر رویدادهای مهم نمایشگاه چهاردهم برشمرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته