اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951003205625831

مذاکره با NFC برای اجرای فاز دوم آلومینیوم جنوب

کد: 13951003205625831

https://goo.gl/XjH2rv

، تهران , (اخبار رسمی): ایمیدرو به ان اف سی چین پیشنهاد داد که فاز دوم طرح آلومینیوم جنوب را نیز برعهده گیرد.

مذاکره با NFC برای اجرای فاز دوم آلومینیوم جنوب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مهدی کرباسیان که برای پیگیری برنامه های همکاری ایران و چین به آن کشور سفر کرده بود، در دیدار با ژانگ ( Zhang) مدیر گروه ان.اف.سی (NFC Group) این پیشنهاد را ارایه کرد. شرکت ان اف سی، در حال حاضر فاز نخست آلومینیوم جنوب را در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد در حال اجرا دارد.

وی یکی دیگر از پیشنهادات خود را تعریف پروژه های جدید در حوزه آلومینیوم یا حوزه های مورد علاقه شرکت ان.اف.سی ذکر کرد و گفت: در صورت تحقق این همکاری ها می توان آن ها را به عنوان الگویی برای سایر پروژه ها در نظر گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز ایمیدرو به بوکسیت و همچنین منابع بوکسیت NFC در گینه، می توانیم در این حوزه قرارداد بلندمدت 15 ساله امضا کنیم یا به صورت مشارکت همکاری داشته باشیم. وی ادامه داد: در حال حاضر گزارش امکان سنجی طرح بوکسیت گینه توسط یک شرکت آلمانی در حال نهایی شدن است و انتظار داریم ان.اف.سی در این پروژه سرمایه گذاری کند.
آقای ژانگ (Zhang) نیز بر ارتقاء روابط همکاری های دو کشور بویژه در بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد و گفت: NFC قبلا همکاری هایی در بخش آلومینیوم با ایمیدرو داشته و آماده است تا این همکاری ها را به سایر حوزه ها گسترش دهد.
وی افزود: ما آماده ایم از بهترین فناوری ها و تجهیزات در پروژه ها استفاده کنیم.
برنامه افزایش همکاری ها در بخش آلومینیوم و مس
ایمیدرو و شرکت ان.اف.سی چین، همچنین دو الحاقیه به قرارداد تامین تجهیزات تولید شمش آلومینیوم در ایران، تهیه و امضاء کردند.
مهدی کرباسیان در این سفر گفت: با امضای دو الحاقیه یاد شده، شرکت آلومینای ایران موظف به پرداخت 46 میلیون یورو از طریق تحویل شمش آلومینیوم یا پودر آلومینا شد.
کرباسیان با اشاره به همکاری شرکت ان.اف.سی در پیشبرد پروژه جاجرم، پیش بینی کرد که این پروژه در دوره نخست دولت روحانی و تا بهار سال آینده نهایی و افتتاح شود.
رییس هیات عامل ایمیدرو به همکاری دو طرف در حوزه صنعت مس هم اشاره کرد و گفت: اطلاعات معادن دره آلو، چاه فیروزه و دره زار در اختیار شرکت ان.اف.سی قرار گرفته و این شرکت اعلام کند که برای کدامیک از این معادن مایل به همکاری و سرمایه گذاری است. کرباسیان تاکید کرد: در صنعت مس می توانیم به روش BOT یا OFFTAKE (برداشت محصول) عمل کنیم به طوری که اجرا و برداشت محصول توسط ان.اف.سی با قیمت های بین المللی باشد.
وانگ هونگ کیان رییس هیات مدیره شرکت NFC چین نیز در این دیدار با اشاره به همکاری های خوب با ایمیدرو گفت: پروژه سالکو(آلومینیوم جنوب) برای این شرکت اهمیت خاصی دارد و اطمینان می دهیم که این پروژه طبق برنامه، در سپتامبر 2018 راه اندازی شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید