اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206496033

توافق با راه آهن به زودی صورت می گیرد

اصلاح روگذر راه آهن تهران - تبریز

کد: 13951005206496033

https://goo.gl/ikjkj3

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 17 در جریان ارائه گزارش دبیر شورایاری این منطقه در صحن شورای شهر، از حل مشکل توافق با شرکت راه آهن برای اصلاح روگذر خط ریل تهران- تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

اصلاح روگذر راه آهن تهران - تبریز

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهدی عباسی با اشاره بر حل مشکلات این منطقه تاکید کرد و افزود: تا کنون برای جذب اعتبارات لازم اقدام موثری صورت گرفته و امیدواریم که پروژه ها با این اعتبارات به بهر برداری برسد.

شهردار منطقه 17 با اشاره به افزایش سرانه های ورزشی در این منطقه گفت: مجموعه ورزشی دارالشهدای تهران در مراحل پایانی قرار دارد. رویکرد پروژه تغییر کرده و تصمیم بر آن شده که سایت ورزشی با رویکرد استفاده عمومی از فضای باز  ایجاد شود و مجموعه های سالنی به زودی به بهره برداری برسد که میزان استفاده شهروندان و ظرفیتهای مجموعه را افزایش دهد. 
عباسی تلاشهای صورت گرفته جهت افزایش سرانه فضای سبز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: منطقه 17 یک منطقه کوچک و متراکم است که نیاز به فضای سبز در این منطقه احساس می شود. برای افزایش این سرانه تلاشهایی صورت گرفته و تنها در سال گذشته پیشرفت 30درصدی در همین زمینه محقق شده است.
شهردار منطقه 17 با اشاره به دستور اکید شهردار تهران برای توافق با شرکت راه آهن گفت: راه آهن شرایط سختی را برای توافق بر سر اراضی ازاد شده حاصل از زیرزمینی شدن محور راه آهن تهران تبریز در نظرگرفته است. مشاور خط راه آهن را بررسی کرده و این موضوع دیروز در کمیسیون ماده پنج مورد بحث قرار گرفت و در صورتی که 80 درصد بارگذاری خدماتی و فضای سبز بر روی اراضی آزاد شده اختصاص پیدا کند، در منطقه شاهد تحول در سرانه ها خواهیم بود.  
مهدی عباسی تعامل شورایاری و مدیریت شهری را در احصا و رفع مشکلات منطقه 17 ضروری و مفید دانست و تصریح کرد: به حمدالله تعامل و ارتباط خوبی بین اعضای شورایاری و معتمدین و مدیریت شهری در جریان است که توانسته در تسریع روند حل مشکلات تاثیر به سزایی داشته باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه