اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206505898

باد و باران به داد تهران رسید

فردا هم هوا بارانی است

کد: 13951005206505898

https://goo.gl/CgEJ1n

، تهران , (اخبار رسمی): آلودگی هوای تهران در وضعیت اضطرار قرار داشت و تعطیلی مدارس نتوانسته از آن بکاهد و با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی روز جاری، بارندگی شدید را شاهد هستیم

فردا هم هوا بارانی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،مریم نادری مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس تحلیل داده های هواشناسی برای شهر تهران، با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی از ساعات اولیه امروز یکشنبه، بارش باران و وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات پیش بینی می شود که نقش مؤثری در پراکندگی آلاینده ها خواهد داشت.

با تداوم شرایط جوی ناپایدار در روز دوشنبه، در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده انتظار می رود. همچنین طی دو روز آینده پارامتر دما به طور نسبی افزایش می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه