اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206795696

پورفتح اله در سی و دومین اجلاس مدیران انتقال خون کشور:

پویایی هر سازمان در گرو مشارکت آگاهانه کارکنان است

کد: 13951005206795696

https://goo.gl/yCTyCY

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با پراهمیت دانستن مشارکت کارکنان در فرایندهای کاری سازمان، از مدیران کل انتقال خون خواست از این امر در پیشرفت سازمان بهره بگیرند.

پویایی هر سازمان در گرو مشارکت آگاهانه کارکنان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ، علی اکبر پورفتح اله،مدیرعامل سازمان انتقال خون در دومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران کل انتقال خون سراسر کشور که اول تا سوم دی ماه در یزد برگزار می شود، با تاکید بر تاثیر مشارکت کارکنان در فرایندهای سازمان، بر مشارکت آگاهانه آنان در فرایندهای انتقال خون تاکید کرد.

پورفتح اله افزود: درسازمان انتقال خون محورهای مورد بحث باید مورد بازبینی قرار گیرد تا در مسیر پیشرفت سازمان خللی وارد نشود. وی در ادامه بر نظم و انظباط کاری و مالی ادارات کل تاکید کرد و از مدیران انتقال خون استان ها خواست تا در زمینه آموزش کارکنان و مشارکت آنان در امور، توجه بیشتری داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان