اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208636033

کاشت 50 هزار اصله نهال در بوستان جنگلی چیتگر

کد: 13951007208636033

https://goo.gl/6ju0LH

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 22 از کاشت بیش از 50 هزار اصله درخت از ابتدای سال 95 تاکنون در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد.

کاشت 50 هزار اصله نهال در بوستان جنگلی چیتگر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه پس از شناسایی نقاط و محل‌های مستعد در تمامی پارسلهای فاز شرقی و غربی چیتگر و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی نسبت به تهیه نهال انواع درختان با بن بالا و مقاوم از ابتدای سال تاکنون اقدام نموده است.

وی یادآور شد: عمده عملیات کاشت درختان از جمله: کاج سیاه ، زیتون تلخ ، داغداغان ، کاج مشهد ، سرو شیراز ، بلوط ، سرو نقره ای و سرو زربین در شمال اتوبان تهران کرج ، حدفاصل دو خیابان اصلی فاز شرقی خیابان سرو و خیابان گلستان و دوطرف بلوار دستواره ، خیابان بوستان تا میدان بوستان و تپه هواکش تا خیابان اقاقیا در فاز غربی صورت گرفته است.  این اقدام از جمله اقدامات اداره فضای سبز حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 در خصوص گسترش و حفظ و نگهداری  فضای سبز در  بوستان جنگلی چیتگر بوده است.
وی در تشریح اهداف این برنامه نیز خاطر نشان کرد: ایجاد منظر شهری زیبا با استفاده از کاشت گونه های طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی با گسترش فضای سبزو همچنین ادامه کاشت نهال تا بیش از 80 هزار اصله  از جمله اهدافی است که شهرداری منطقه 22 در خصوص احیاء و نگهداری  فضای سبز در این محدوده از پایتخت دنبال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست