اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208716424

بهره برداری از هفتمین بازارچه محلی شهروند در همدان

کد: 13951007208716424

https://goo.gl/8SRrEI

، همدان , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری همدان از بهره برداری از هفتمین بازارچه محلی شهروند تا پایان دی ماه در کوی ولی عصر(عج) خبر داد.

بهره برداری از هفتمین بازارچه محلی شهروند در همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری همدان، پیام رفتاری با بیان این که در حال حاضر شش بازارچه محلی شهروند در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان توسعه بازارچه‌های محلی در سطح شهر بوده که این امر گامی مؤثر در تمرکززدایی و کاهش تردد و معضلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر است و موجب سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج روزانه خواهد شد.

رفتاری در پایان اعلام کرد: بازارچه محلی شهروند کد7 مشتمل بر 15 غرفه در مجموع به مساحت 320 مترمربع است که تا پایان دی ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 
   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه