اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208920353

فراگستر در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت

کد: 13951007208920353

https://goo.gl/Aq9jAQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر پس از طی مراحل لازم و احراز شرایط مشخص‌شده در شاخص‌های «آیین‌نامه تشخیص شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان»، به جرگه شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

فراگستر در جمع شرکت های دانش بنیان قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فراگستر، از چند ماه گذشته کارگروه ارزیابی دانش‌بنیان، بررسی مستندات ارائه‌شده توسط شرکت فراگس‌تر را آغاز کرد و پس از تائید اولیه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی شد و فرآیندهای مربوطه در قالب تکمیل مستندات موردنیاز جهت ارزیابی محصولات و ارائه به کارگزار، جلسات بازدید از شرکت و مصاحبه با نیروهای تحقیق و توسعه دخیل در فرآیند تولید محصولات، آغاز گشت. 

در طی این فرآیند، قابلیت‌های نرم افزارهای شرکت فراگستر به‌ویژه  نرم افزار اتوماسیون اداری هم ازلحاظ فنی و هم ازلحاظ به‌کارگیری فرآیندهای تحقیق و توسعه و نوآوری‌های  خلاقانه در آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت. 

درنهایت با تائید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت فراگس‌تر به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان تائید شد. 

لازم به ذکر است که «شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان»، شرکت یا موسسه خصوصی و یا تعاونی است که به‌منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های بر‌تر و باارزش افزوده فراوان به‌ویژه در تولید نرم‌افزارهای مربوط تشکیل می‌شود. 

روابط عمومی فراگس‌تر ضمن عرض تبریک به تمام همکارانی که با تلاش‌های بی‌وقفه این موفقیت را برای شرکت رقم زدند، از حمایت و همدلی بی‌دریغ مشتریان و کاربران کمال تقدیر و تشکر را دارد. امید است این رویداد گامی در جهت پیشرفت روزافزون و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]