اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209295797

برگزاری نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور

کد: 13951008209295797

https://goo.gl/PBle8y

، تهران , (اخبار رسمی): نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور امروز،چهارشنبه با حضور مسئولان درون و برون سازمانی به منظور استفاده از نقطه نظرات و بررسی عملکرد سال جاری این پلیس برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محمدرضا مقیمی،رئیس پلیس آگاهی ناجا این خبر را اعلام کرد و گفت: در این نشست  فرمانده نیروی انتظامی، رؤسا و مدیران ارشد پلیس آگاهی حضور خواهند داشت.

وی افزود : تبیین و تحلیل آخرین وضعیت جرایم کارکنان با تشریح چالش های موجود و علل ارتکاب، بررسی و ارزیابی عملکرد رده ها در امر مبارزه با جرایم خشن، قاچاق کالا ، ارز و همچنین بررسی عملکرد سال جاری نسبت به برنامه های ابلاغی از اهداف برگزاری این نشست می باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: هر یک از روسا و معاونان تخصصی پلیس آگاهی ناجا از جمله رئیس بازرسی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاونان مبارزه با جرایم جنایی، سرقت و جرایم اقتصادی نیز در این نشست آخرین وضعیت عملکردی حوزه مرتبط را ارزیابی و بررسی خواهند کرد.

سردار مقیمی تصریح کرد: روسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های البرز، اصفهان و بوشهر در خصوص موفقیت ها و موانع اجرای ماموریت های صیانتی به ارائه گزارش خواهند پرداخت.

نشست تخصصی رؤسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور امروز چهارشنبه 8 دی ماه سال جاری در محل سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا برگزار خواهد شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]