اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211385617

فعالان اقتصادی قشم سرشماری می شوند

کد: 13951011211385617

https://goo.gl/YEYW6J

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از طرح سرشماری فعالان اقتصادی در سرتاسر این جزیره براساس مصوبه هیئت وزیران خبر داد.

فعالان اقتصادی قشم سرشماری می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، امیر سلکی بیان کرد: طرح تهیه بانک اطلاعاتی فعالان اقتصادی در قشم با مشارکت اداره پست این شهرستان و با هدف نظم بخشی و ارتقای نظام سلامت اداری شامل همه فعالان اقتصادی اعم از اصناف، کارت بازرگانی، شرکت ها و موسسات  می شود.

وی گفت: قشم در میان مناطق آزاد کشور و مناطق مرزی با عملیاتی کردن این طرح پیشرو ساماندهی فعالان اقتصادی با هدف سالم سازی روند فعالیت های خدماتی می باشد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه بیش از 25 سال از تاسیس مناطق آزاد در ایران می گذرد، افزود: منطقه آزاد قشم با اجرای این طرح به پایلوت بانک اطلاعاتی فعالان اقتصادی بین مناطق آزاد و مناطق مرزی کشور تبدیل می شود.
او ادامه داد: بیش از 10 هزار واحد اقتصادی در قشم فعالیت می کنند که ساماندهی آنها و ثبت فعالیت هر واحد در سامانه ویژه با هدف سالم سازی فضای کسب و کار از وظایف سازمان منطقه آزاد قشم است.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 120 هزار نفر جمعیت مشتمل بر سه شهر قشم، درگهان و سوزا و 62 روستا در جنوب کشور واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار