اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212756033

از امروز آغاز شد

برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

کد: 13951013212756033

https://goo.gl/KA7pqH

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه تاکسیرانی سیدخندان با حضور پلیس راهور خبر داد.

برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علی اصغر افشار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیرمجاز، ممنوع است، طرح برخورد با با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در پایانه سیدخندان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه بازرسین تاکسیرانی منطقه  با استقرار در پایانه‌ مسافربری سیدخندان و حاشیه‌ آن بر اساس قانون با مسافربرهای شخصی برخورد می‌کنند.
رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای قانون و حل مشکلات شهروندان و در راستای ساماندهی حمل مسافر در شهر تهران اجرایی می‌شود و پلیس راهور به صورت ویژه با حضور در این پایانه، نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام می‌کنند.
وی به دوربین‌هایی که برای برخورد با ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز در ورودی پایانه‌ تاکسیرانی نصب شده، اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر دوربین‌ها، مأموران راهور در پایانه تاکسیرانی سیدخندان مستقر شده و نسبت به اعمال قانون این تخلف اقدام خواهند کرد. 
افشار در پایان یادآور شد: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز اعم از پلاک تهران و شهرستان جریمه خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه