اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212806033

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 خبر داد

راه اندازی تصفیه خانه پارک ساعی تا پایان سال

کد: 13951013212806033

https://goo.gl/J3gk5T

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از راه اندازی تصفیه خانه آب پارک ساعی تا دو ماه دیگر خبر داد و گفت: این تصفیه خانه عمودی دارای فیلترهای کربنی و شنی در فضایی بالغ بر 70 متر مکعب بوده و مصرف روزانه آب غیر شرب بوستان را که بالغ بر 2 هزار متر مکعب است، تصفیه می کند.

راه اندازی تصفیه خانه پارک ساعی تا پایان سال

به گزارش اخبار  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با اشاره به اینکه بوستان ساعی در سال 1337 تاسیس و از سوی سازمان منابع طبیعی به شهرداری تحویل شد اضافه کرد: طرح حیات وحش ساعی در سال 1371، در بوستان ساعی به منظور معرفی گونه های جانوری غالب در دامنه جنوبی البرز و آموزش محیط زیست شهری به شهروندان اجرا شد و طی این سال ها برای تکمیل و تجهیز این پارک تلاش های بسیاری شده است.

او با اشاره به اینکه حیات وحش بوستان در دو بخش آموزشی و معرفی پرندگان دامنه جنوبی البرز در مساحتی تقریبی  8 هزار متر مربع در ضلع غربی بوستان مشرف به خیابان ولیعصر ساخته شده است، اضافه کرد: بوستان ساعی از جمله بوستان های مطرح پایتخت است که به عنوان یک جاذبه گردشگری و تفریحی شناخته شده و روزانه افراد بسیاری برای بازدید از این پارک وارد منطقه 6 می شوند.
خدامی با بیان اینکه درخت های بوستان ساعی باعث شده تا آلودگی هوا در این منطقه کمتر از سایر نقاط شهر باشد اضافه کرد: هوای مطبوعی برای زندگی پرندگان وجود دارد و فضای زندگی این پرندگان تحت کنترل دائم کارشناسان محیط زیستی قرار دارد.
او توضیح داد: همچنین جهت جلوگیری از بروز اختلالات درون تاسیسات موجود، بازرسی روزانه از جایگاه ها مانند سیستم گرمایشی، لامپ های حرارتی، سیستم روشنایی و سیم کشی های مربوطه توسط کارشناسان محیط زیست بوستان ساعی انجام می گیرد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به برگزاری جلسه های متعدد با مسئولان سازمان محیط زیست برای ارتقای استانداردهای پارک گفت: بر همین اساس طی این ماه نیز از کارشناسان سازمان محیط زیست دعوت به عمل آورده ایم تا از بوستان ساعی بازدید داشته و نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه