اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212846033

طرح جهاد مهربانی در تهران آغاز شد

برگزاری تورهای ویژه برای مسئولان کشوری

کد: 13951013212846033

https://goo.gl/0ezutY

، تهران , (اخبار رسمی): مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از آغاز طرح جهادمهربانی در شهر تهران و مناطق مرزی محروم خبرداد و گفت: دراین طرح هموطنان می توانند با نذر چند ساعت از وقت خود در هفته مشکل نیازمندی را حل کنند .

برگزاری تورهای ویژه برای مسئولان کشوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران ، حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه فعالیت های جهادی یک سابقه بیش از 30 ساله در کشور ما دارند، گفت: تا چندسال گذشته فعالیت های جهادی تنها معطوف به استان های مرزی و محروم بود . این فعالیت ها بعضا نیز تنها به انجام کارهای عمرانی خلاصه می شد.
وی با اشاره به اینکه موسمی بودن فعالیت های جهادی یکی از نقاط ضعف گروه های جهادی بود، افزود: با گسترش مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهرهای مختلف این ضرروت ایجاب شد که گروه های جهادی در کنار هم قرار گرفته و با تشکیل یک قرارگاه کارهای ساماندهی شده ای را انجام داد تا بتوانند در طول سال نیز به هموطنان خدمت رسانی کنند.
قاسمیان با تاکید بر اینکه سه سال پیش و باکاشت 5 میلیون درخت توسط اعضا فعالیت های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) آغاز شد، تصریح کرد: خوشبختانه توانسته ایم در این سالها فعالیت های جهادی سازماندهی شده را در شهرهای مختلف به خصوص شهرتهران انجام دهیم .هم اکنون نیز تمرکز ویژه ای بر روی آسیب های اجتماعی پایتخت و راس آنان با کمک گروه های جهادی داریم .
وی با اشاره به اینکه در زیرپوست شهر تهران صحنه هایی دیده می شود که آزاردهنده است، خاطرنشان کرد : روش قرارگاه افشاگری در حوزه آسیب های اجتماعی نیست . ما به دنبال سوژه پردازی و  ملتهب کردن فضای جامعه نیستیم بلکه می خواهیم با کمک مردم و حل مشکلات بخش دیگری از هموطنان که در محرومیت قرار دارند بپردازیم .
مسوول قرارگاه امام رضا(ع) در ادامه با بیان اینکه معتقدیم مردم باید نسبت به یکدیگر بی مسوولیت نباشند، عنوان کرد : مساله گورخواب ها نشان داد که در کنار مسوولان مردم نیز نسبت به همنوع خود بی تفاوت بوده اند.
وی گفت: هدف کلی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) این است که هموطنان بتوانند برای رفع آسیب های اجتماعی به صحنه بیایند .
قاسمیان با تاکید بر اینکه برای حضور افراد و خدمت رسانی به هموطنان در قرارگاه امام رضا (ع) فضا برای فعالیت تمام افراد وجود دارد، افزود: معتقدیم عشق و علاقه ای که مردم برای رفع مشکلات از خود نشان می دهند را هیچ گاه نمی توان در مسئولان مشاهده کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما از مردم پول و مسائل مادی نمی خواهیم بلکه خواستار این هستیم که بخشی از وقت و تخصص خود را در اختیار همنوع خود قرار دهند.
قاسمیان با بیان اینکه 71هزار خانواده فقیر را در پایتخت شناسایی کرده ایم، تصریح کرد: هم اکنون بحث توانمندسازی این خانواده ها را در برنامه های خود داریم .
وی گفت: مراکز ترک اعتیادی را در سطح شهرتهران داریم که تنها به ترک فرد معتاد شده نمی پردازند بلکه مهارت آموزی را نیز برای این عزیزان در دستور کار داریم .
مسئول قرارگاه امام رضا (ع) تاکید کرد: در بحث آزادی زندانیان نیز توانسته ایم با کمک خیرین 4میلیاردتومان جمع آوری و 331 زندانی نیازمند را از بند زندان رها کنیم .
قاسمیان در پایان با اشاره به برگزاری تورهای ویژه برای مسئولان کشوری گفت: در این تورها تلاش می کنیم بخشی از مشکلات هموطنان در کشور که از چشم مسئولان دور مانده را نشان دهیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه