اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213225797

کشف کالای قاچاق 2 میلیاردی در بندرعباس

کد: 13951014213225797

https://goo.gl/i1VIuf

، تهران , (اخبار رسمی): پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس انواع کالاهای قاچاق به ارزش دومیلیارد و 962میلیون ریال را کشف و ضبط کرد.

کشف کالای قاچاق 2 میلیاردی در بندرعباس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ،فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: به دنبال کار اطلاعاتی گسترده مأموران انتظامی شهرستان و با تحقیقات انجام شده مبنی بر بارگیری کالاهای قاچاق در ساحل گچین، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و تشکیل چند اکیپ عملیاتی، مأموران انتظامی شهرستان در یک عملیات ضربتی با توقیف دو فروند قایق و چهار دستگاه خودرو،120هزار نخ سیگار،12 حلقه لاستیگ بزرگ و پنج دستگاه یخچال قاچاق به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال کشف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه طی عملیاتی دیگر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی، سه هزار و 138 ثوب البسه قاچاق کشف شد ، اذعان داشت: ارزش محموله قاچاق مکشوفه یک میلیارد و 200میلیون ریال برآورد شده است که یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ مشایخ با بیان اینکه همچنین با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه جلابی و حسنلنگی،  941 ثوب البسه،هزار و 410 جین جوراب،240 لیتر روغن زیتون،450 عدد قرص روانگردان، هزار و 349 پاکت آبمیوه و 290 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 512 میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون