اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216675898

ثبت دوازدهمین روز هوای ناسالم زمستان در تهران

کد: 13951019216675898

https://goo.gl/zqbSyZ

، تهران , (اخبار رسمی): پایداری هوا موجب شد دوازدهمین روز هوای ناسالم در آسمان تهران به ثبت برسد. دیروز نیز میانگین شاخص هوا روی عدد ۱۳۰بود. از سویی شاخص ۲۴ ساعته تا ساعت ۸ امروز عدد ۱۴۰ است.

ثبت دوازدهمین روز هوای ناسالم زمستان در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، همچنین آسمان شهرهای اصفهان، ارومیه، کرج،‌تبریز و بوشهر آلوده و صحنه انباشت آلاینده های جوی است.

از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون هوای تهران ۷روز سالم، ۹روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳روز ناسالم برای همه بوده است.نتایج پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد بر برقراری شرایط جوی پایدار در روز جاری (یکشنبه) دلالت می کند.

با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه، وزش باد با بزرگی بین 3 تا 4متر بر ثانیه در برخی ساعات به ویژه دربعدازظهر پیش بینی می شود. همچنین طی دو روز آینده دما افزایش نسبی خواهد یافت. بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، در روز جاری(یکشنبه) شرایط نامطلوب کیفی هوا برای افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تداوم دارد و شرایط هوایی به آستانه شرایط ناسالم برای عموم برسد.

آلودگی هوا مدارس ابتدایی را تعطیل کرد

با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس ابتدایی تهران به جز شهرهای دماوند و پردیس و فیروزکوه امروز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است. همچنین براساس مصوبات این کمیته، امروز و فردا معادن شن و ماسه تهران نیز فردا تعطیل است. و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد. همچنین طرح ترافیک در محدوده طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست