اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216806033

راه اندازی مرکز مد و لباس در منطقه 7

کد: 13951019216806033

https://goo.gl/TAUCru

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از راه اندازی مرکز مد و لباس و ارائه طرح برای الگوسازی برای دیگر مناطق با هدف ترویج پوشش فاخر بانوی ایرانی خبر داد.

راه اندازی مرکز مد و لباس در منطقه 7

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: به منظور حمایت از طراحان و هنرمندان منتخب جشنواره تسنیم ، ترویج و تجاری سازی این طرحها ، کارگروهی تخصصی در شهرداری منطقه 7 تشکیل شد و در نهایت طبق توافق انجام شده میان شهرداری منطقه 7 و مجری طرح ، ملکی جهت اجرای طرح در اختیارمجری قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این مرکز با هدف الگوسازی و ترویج پوشش فاخر بانوی ایرانی در راستای توجه به شاخص ها و الزامات عفاف و حجاب راه اندازی و ضمن ارائه دانش و مهارت لازم برای ترویج این نوع پوشش از فعالان و فرهیختگان فعال در حوزه طراحی ، دوخت و تولید حمایت می کند.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه مد و لباس به عنوان یکی از مصادیق مهم صنعت فرهنگی در توسعه کشورها مطرح است، عنوان کرد: برای ایجاد مرکز مد و لباس در منطقه هفت اقدامات اساسی برای طراحی فضا برای مکان پروژه، سایت و پورتال جامع، تجهیز مراکز مد و لباس، شناسایی و جذب تیم تخصصی و مشاوره اجرایی طرح، فراخوان طرح و طراحی پیوست تبلیغاتی، برگزاری نمایشگاه های فصلی و دوره ای، برپایی کارگاه های آموزشی مرتبط با مد و پوشش اسلامی ایرانی (طراحی معطوف به بازار)، تشکیل کارگروه مد و لباس و انجام اقدامات مرتبط با مد و لباس انجام خواهد شد.
به گفته وی ضمن تلاش برای تجاری سازی طرح های منتخب مد و پوشش اسلامی ایرانی تسنیم، انتظار می رود ظرف یک سال حداقل 50 اثر به مرحله تولید انبوه برسد و کارگروهی نیز برای رصد طرح و سایر طرح های مرتبط شکل گیرد.
غلامی خاطرنشان کرد: تاکنون اقداماتی چون تشکیل جلسات با تولیدکننده ها، طراحی پلان فضا، انتخاب و هماهنگی اعضای کارگروه، شناسایی بازاریاب های فعال در حوزه مد و لباس، آموزش بازاریابان منتخب با حمایت معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه انجام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس