اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217306033

پیام تسلیت شهردار تهران به مناسبت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله هاشمى مشاور امین و دلسوز رهبر انقلاب بود

کد: 13951020217306033

https://goo.gl/ufyxVr

، تهران , (اخبار رسمی): در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران پیام تسلیتی ارسال کرد

آیت الله هاشمى مشاور امین و دلسوز رهبر انقلاب بود

به گزارش اخبار رسمی ، در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری را به همه آحاد ملت به ویژه محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی، بازماندگان و علاقمندان ایشان تسلیت عرض می کنم. خدمات ارزنده ایشان در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره ها محو نخواهد شد.

ایشان در خط مقدم مبارزه با رژیم ستم شاهی طاغوت و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای دشوار پیروزی انقلاب اسلامی بودند. در دوران دفاع مقدس نیز چنانکه بنده از نزدیک شاهد بودم در جایگاه فرماندهی نقش کلیدی داشتند و پس از آن در دوران سازندگی که بنده توفیق همراهی در قرارگاه خاتم الانبیاء را داشتم، تلاش مجدانه ای برای پیشرفت کشور به خرج دادند.

آن مرحوم در سالیان متمادی بعد از انقلاب نیز مشاوری امین برای رهبری و دلسوز نظام بودند. هیچ گاه نقش محوری ایشان در این سی و هفت سال بعد از انقلاب فراموش نخواهد شد. علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه