اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219035797

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

کد: 13951023219035797

https://goo.gl/iA09eX

، تهران , (اخبار رسمی): محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان مازندارن اعمال شده است.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راهور ناجا ،سرهنگ محمدرضا خسرویان ،سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر دیروز(چهارشنبه) 22 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 دی ماه از محورهای مواصلاتی "هراز، کندوان و فیروزکوه" ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: در محور "کرج- چالوس" تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 دی ماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان گفت : تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخرهفته از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور "فیروزکوه"نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 22 روز جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]