اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951024219336812

فرصتی در راستای شناخت موانع شکوفایی استعداد و توانایی

برگزاری دوره‌ تدریجی و رایگان «خطاهای نوابغ»

کد: 13951024219336812

https://goo.gl/gzY4yZ

، تهران , (اخبار رسمی): این دوره صوتی، به خطاهای رایجی در میان ما می‌پردازد که عموما مانع شکوفایی استعداد و توانایی‌ها می‌شوند اما شناخت این خطاها تنها به دلیل ممانعت آنها در راه شکوفایی استعدادهای ما نیست، بلکه این شناخت به بهبود روابط می‌انجامد.

برگزاری دوره‌ تدریجی و رایگان «خطاهای نوابغ»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده، دوره آموزشی و البته تدریجی در راه است امامنظور از تدریجی آن است که مخاطب این دوره، گام به گام با پیش‌روی در مطالب آموزشی به بلوغ نزدیک می‌شود. 

هدف از این دوره، رشد شخصی و شخصیت افرادی است که به دلیل شرایط و محیط (نه به دلایل ژنتیکی) به شکوفایی و بلوغ نرسیده است.

بر اساس این گزارش، اهداف تعریف شده در این راستا این است که فرد با شناسایی خود و درک نیازهای شخصی و اختصاصی، شناخت استعدادهای ذاتی و گام گذاشتن در مسیر شکوفایی بر موانع غلبه کند تا از سوی دیگر، مشکلاتی که ممکن است به شدت در آینده پیش روی این افراد قرار گیرند را پیشگیری کرده تا با نهایت سرعت به سمت اهداف و آرزوهای خود سیر کنند.

آرین سلیمانی، مدرس این دوره آموزشی گفت: انتهای این دوره مشخص نیست و بسته به شرایط و نیاز، اشتباهات گوناگون و خطاهای رایج در میان مردم که منجر به سرپوشیده ماندن توانایی‌ها و نبوغ ذاتی آنها می‌شود بررسی می‌شوند و درباره آنها به صحبت می‌نشینیم.

جالب است بدانید این دوره‌ آموزشی دارای الگویی بدون محدودیت در دنبال کردن مطالب است که شما بی‌نیاز از مطالب و جلسات گذشته، درک کامل و درستی از جلسات دیگر خواهید داشت. 

بنابراین می‌توانید به سلیقه خودتان به هر موضوعی که در «خطاهای نوابغ» پرداخته می‌شود دل بسپرید و به آن گوش فرا دهید. اما راه دیگری هم وجود دارد.

افراد گوناگون، دارای سلایق، شرایط و ساختارهای مغزی گوناگونی هستند. این تفاوت بسیار با ارزش است و مدرسه نوابغ جهت احترام و ارزشمند شمردن سلایق آموزشی‌ای که با متن ارتباط بهتری به نسبت شنیدن فایل صوتی برقرار می‌کنند، متن کامل هر جلسه را نیز در کنار هم قرار می دهد و برای همین، دانش‌پژوه این دوره آموزشی می‌تواند به سلیقه خود در فراگیری عمل کند تا بهترین نتیجه را دریافت کند.

از هم‌اکنون می‌توانید فراگیری دوره‌ی خطاهای نوابغ را از این لینک دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]