اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951206238726812

از سوی مدرسه نوابغ گمشده انجام شد

برگزاری دوره‌ «پرسونال برندینگ»

کد: 13951206238726812

https://goo.gl/K9TcaG

، تهران , (اخبار رسمی): این دوره به افراد کمک متقاضی کمک می‌کند تا در حوزه‌ فعالیت خود به برندی مطرح و اثرگذار تبدیل شوند.

دوره نیمه حضوری پرسونال برندینگ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده، دوره‌ جدید پرسونال برندینگ که با درخواست شرکت‌‌کنندگان زیادی روبرو بود توسط این مدرسه با تدریس اختصاصی مدیریت آن از 6 اسفند ماه سال جاری آغاز شد.

پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از فعالیت‌های این مدرسه در حوزه‌ پرسونال برندینگ، استقبال چشمگیری از آن به عمل آمده چرا که در ایران کمتر به این موضوع و موضوعات مشابه پرداخته می‌شود زیرا تاکنون سعی شده تا مطالب دست اول و موضوعات جذابی که در وب‌سایت مدرسه نوابغ در زمینه‌ پرسونال برندینگ مطرح شود تا افراد زیادی مشتاقانه به سوی برندسازی شخصی روی بیاورند.

کمپین «نیم میلیون تومانی رفع خجالت» این مدرسه نیز مزید بر علت شده تا به تعداد درخواست‌کنندگان دوره‌ پرسونال برندینگ افزوده شود.

به گفته‌ آرین سلیمانی مدیر این مدرسه،  ۳ جلسه‌ اول این دوره پرسونال برندینگ به صورت مجازی برگزار خواهد شد و بعد از عید با بازگشت او به تهران، ادامه جلسات به صورت حضوری در محل دفتر مدرسه نوابغ ادامه پیدا خواهد کرد.

همینطور به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ، تعداد افراد شرکت کننده در این دوره در حدود ۵۰ نفر در حوزه‌های گوناگون می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت و ثبت‌نام در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بعدی می‌توانید با کلیک در اینجا با مدرسه نوابغ در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]