اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951205238666812

بدون قید و شرط و با شرکت درچالش

با رفع خجالت نیم میلیون تومان هدیه بگیرید!

کد: 13951205238666812

https://goo.gl/zuh1jV

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه نوابغ در کمپین جدید خود به همه کسانی که در «چالش رفع خجالت» شرکت می‌کنند، بدون قید و شرط هدیه‌ی نیم میلیونی می‌دهد.

رفع خجالت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ، در کمپین اخیر این مجموعه حرکتی چالش بر انگیز آغاز شده است؛ در این چالش که به منظور بهبود وضعیت خجولی مخاطبان و رفع این مانع بزرگ برای دستیابی به موفقیت طراحی شده بدون قید و شرط به تمام شرکت کنندگان هدیه‌ای نیم میلیون تومانی خواهد داد.

بر اساس این گزارش، شما به عنوان یک شخص خجالتی برای اینکه بتوانید در جمع‌های گوناگون بدرخشید و توانایی‌های خود را در معرض دید دیگران بگذارید و نهایتاً به جذابیت دست پیدا کنید، لازم است تا خجالت را کنار بگذارید. اما خجالتی بودن ممکن است طی سالها در اعماق وجود شما نفوذ کرده باشد و برای غلبه به آن نیاز باشد تا تن به تمریناتی جالب اما چالش برانگیز بدهید که با یکی از آنها در چالش پیش‌رو آشنا خواهید شد.

شرح این چالش به صورت کامل در یکی از جلسات برگزار شده سلسه دروس رایگان «توانایی سخنرانی برای پرسونال برندینگ» که لینک آن در زیر در اختیار شما قرار داده شده قابل مطالعه است.

هدف اصلی این کمپین که در راستای پرسونال برندینگ طراحی شده، بهبود وضعیت خجالت در راستای ارائه‌ی یک سخنرانی آتشین برای کسانی است که می‌خواهند دست به یک پرسونال برندینگ حرفه‌ای بزنند.

اگر شما هم می‌خواهید به یک برند شخصی عالی دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم در این چالش با مدرسه نوابغ همراه باشید.کافیست به چالش رفع خجالت مدرسه نوابغ بپیوندید و بدون هیچ قید و شرطی شما هم برنده‌ی هدیه‌ی نیم میلیون تومانی شوید.

گفتنی است می‌توانید از طریق لینک (لینک ورود به مطلب) وارد صفحه‌ ای شوید که جزئیات این چالش در میانه‌های مطلب توضیح داد شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان