اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951114231156812

استقبال کامنتی کاربران از مطلب «چگونه نابغه شویم»

کد: 13951114231156812

https://goo.gl/YtRSlt

، تهران , (اخبار رسمی): در مدرسه نوابغ، کامنت‌های کاربران برای ما بسیار ارزشمند است و خوشحالیم که به‌روزرسانی مطلب «چگونه نابغه شویم» در کمتر از یک هفته اینطور مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

کامنت‌های مدرسه نوابغ در مقاله چگونه نابغه شویم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده،  همانطور که چند روز قبل، در وب‌سایت اخبار رسمی در این خبر به اطلاع مخاطبان مدرسه نوابغ رسید، مقاله‌ چگونه نابغه شویم به روزرسانی شد. این بروزرسانی باعث استقبال بسیار عالی از سوی مخاطبان مدرسه نوابغ شد.

بر اساس این گزارش، مخاطبان وب‌سایت مدرسه نوابغ، کامنت‌هایی بسیار خوب در پائین این مقاله قرار دادند و مسائلی بسیار جالب را با ما در میان گذاشتند.

یکی از مسائلی که همیشه مردم در هر سن و سالی برایشان جای ابهام دارد و البته پاسخی اشتباه برای آن دارند این است که «ما چطور می‌توانیم تبدیل به یک نابغه شویم». اکثراً افراد با خودشان چنین پاسخ می‌هند که نبوغ یک چیز خدادای و ذاتی است.

اکثر افراد جامعه با خودشان چنین می‌پندارند که نوابغ، نابغه زائیده می‌شوند؛ در صورتی که تحقیقات جدید خلاف این مسئله را ثابت می‌کنند. تحقیقات جدید باعث پدید آمدن موجی به نام انقلاب نقاط قوت شده که می‌توانید در این مقاله به صورت جامع در مورد آن اطلاعات خوبی کسب کنید. 

آنچه در مقاله‌ چگونه نابغه شویم مورد تأکید واقع شده، تمرکز بر نقاط قوت در راستای شکوفایی نبوغ است زیرا همه ما می‌توانیم استعدادهای خودمان را به شکوفایی برسانیم. شرایط نمی‌توانند جلوی شکوفایی نبوغ را بگیرند، بلکه فقط می‌توانند پس‌زمینه‌های شکوفایی نبوغ را تغییر دهند.

مدرسه نوابغ تابحال کامنت‌ها و نظرات زیادی از کاربران خود دریافت کرده‌ و از لطف و توجه کاربران کمال تشکر را ابراز می‌کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]