اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235106812

آغاز «نسبیت موفقیت»

کد: 13951125235106812

https://goo.gl/23PSej

، تهران , (اخبار رسمی): آرین سلیمانی در جمع اساتیدی که در حوزه‌ بهبود مهارت‌های فردی و موفقیت مشغول به تدریس و مشاوره هستند برای اولین بار به بیان ایده‌ «نسبیت موفقیت» پرداخت. به اعتقاد وی موفقیت کاملاً نسبی است. این یک نظریه نیست، بلکه یک اصل است.

صحبت‌های آرین سلیمانی در میان اساتید بهبود شخصی در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران - نسبیت موفقیت

موفقیت آن‌چیزی نیست که برای دیگران موفقیت و خوشبختی به حساب می‌آید. موفقیت و خوشبختی یک چیز کاملاً شخصی و وابسته به شخصیت شماست و هرکسی گمشده خودش را دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه نوابغ گمشده، آرین سلیمانی سالهاست در حوزه‌ موفقیت مشغول به مطالعه، مشاوره و تدریس است. با این حال تا امروز به صورت عمومی راز موفقیت نسبی و نسبیت در موفقیت را بیان نکرده بود. گرچه مدت‌ها قبل در وب‌سایت مدرسه نوابغ در مقاله‌ای پرده از این راز برداشته شده بود، اما بسیاری از اساتید فعال در این حوزه این موضوع را مورد تأکید قرار نمی‌دادند.

در تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۳۹۵ سلیمانی در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، به صورت عمومی اساتید و فعالان حوزه‌ موفقیت را اینطور مورد خطاب قرار داد: "موفقیت برای هر فردی متفاوت از فردی دیگر است. نسبیت در موفقیت را برایتان اینطور بازگو می‌کنم که عواملی که باعث ایجاد خوشحالی و احساس خوشبختی در هر انسانی می‌شوند، به تعداد انسان‌های گوناگون متفاوت‌اند. پیش‌زمینه‌ها، خاطرات، تجربیات شخصی و طرز تفکرهای گوناگون فقط بخشی از این عوامل هستند. ما چطور می‌توانیم با وجود این تفاوت‌ها دستورالعمل‌های ثابت و غیر متفاوتی را برای همگان تجویز کنیم؟"

نسبیت در موفقیت مانند نظریه‌ نسبیت آلبرت اینیشتین یک نظریه یا تئوری نیست. بلکه اصلی روانشناسی و فلسفی است. همه‌ ما در زندگی با آن روبرو بوده‌ایم و آن را باور داریم. گاهی یک اتفاق ما را خوشحال می‌کند و اتفاقی دیگر شخص دیگری را خوشحال می‌کند. این‌ها تفاوت‌هایی بسیار بدیهی در زندگی ماست.

در وب‌سایت مدرسه نوابغ مقاله‌ای برای شما در این زمینه در دسترس قرار گرفته که می‌توانید آن را مطالعه کنید و نظرات ارزشمند و تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. این مقاله را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه