اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960603258916812

افزایش درآمد برندهای شخصی در دوران رکود اقتصادی

کد: 13960603258916812

https://goo.gl/FXaF2L

، تهران , (اخبار رسمی): اینطور نیست که ما محبوب و مشهور به دنیا بیاییم. برندسازی شخصی و پرسونال برندینگ نیازمند صرف زمان و حتی در گاهی اوقات فداکاری است. اما تمام اینها ارزشش را خواهد داشت و حتی رکود هم نمی‌تواند ما را شکست دهد.

درآمد برندهای شخصی در دوران رکود اقتصادی افزایش پیدا میکند
پارادوکس اقتصادی برندهای شخصی

آرین سلیمانی: در واقع در وضعیت اقتصادی پیچیده، مردم برای خرج کردن پول احتیاط بیشتری به عمل می‌آورند و در این بین به برندهای شخصی و افراد سرشناس اعتماد بیشتری میکنند.

به گزارش موسسه آموزشی آی بهتر، مدتی است عبارت پرسونال برندینگ و برندسازی شخصی به گوشمان بیشتر از قبل می‌خورد. مخصوصا حالا که وضعیت اقتصادی جامعه و دنیا کمی پیچیده‌تر از قبل شده، گویا به خودمان آمده‌ایم و میبینیم افرادی که دارای اسم و رسم هستند، نه تنها تحت تاثیر وضعیت اقتصادی درآمدشان کاهش پیدا نکرده، بلکه مورد اقبال بیشتری واقع شده‌اند.

در واقع در وضعیت اقتصادی پیچیده، مردم برای خرج کردن پول احتیاط بیشتری به عمل می‌آورند و در این بین به برندهای شخصی و افراد سرشناس اعتماد بیشتری می‌کنند. لذا درآمد برندهای شخصی در این موقعیت نه تنها با کاهش روبرو نیست، بلکه افزایش چشم‌گیزی پیدا می‌کند.

آرین سلیمانی در مورد برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ اینطور میگوید: وقتی که اوضاع اقتصادی کمی پیچیده می‌شود، همان خانم خانه‌داری که قرار بود میلیون‌ها تومان را خرج طراحی داخلی منزل خود کند احتیاط بیشتری به عمل می‌آورد. او می‌داند که باید از این هزینه بیشترین بهره را ببرد، لذا به سراغ افراد سرشناسی می‌رود که می‌داند با احتمال بیشتری برای او کاری ارزشمند انجام می‌دهند.

آرین سلیمانی اینطور اضافه کرد: برندسازی شخصی یک پروسه یک‌شبه نیست. همانطور که ما برای برندهای تجاری شرکت‌ها، موسسات، خدمات و محصولات خود زمان می‌گذاریم، برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ نیز نیازمند صرف زمان و البته تخصص می‌باشد.

اینطور نیست که ما محبوب و مشهور به دنیا بیاییم. امروز برندسازی شخصی تبدیل به یک تخصص شده. متاسفانه شاهدیم همان مدرسانی که تا دیروز در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی سرفصل‌های برندینگ سازمانی را تدریس می‌کردند امروز می‌خواهند وارد حوزه برندسازی شخصی شوند. تأسف از این بابت است که خودشان با شکست روبرو می‌شوند. چرا که برندسازی شخصی و برندسازی سازمانی دو تخصص مجزا و متفاوتند.

آرین سلیمانی بیان می‌کند: در برندسازی سازمانی تمرکز بر سازمان، محصول و خدمات است. این درحالی است که در پرسونال برندینگ، تمرکز اصلی ما بر یک انسان و شخصیت دارای هویت است.

برای اینکه در مورد برندسازی شخصی اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید گام‌هایی مؤثر در این حوزه بردارید می‌توانید به اولین وب‌سایت تخصصی در حوزه برندسازی شخصی به آدرس ibehtar.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌بهتر

آی بهتر، مؤسسه برندسازی شخصی و افرایش مهارت‌های حرفه‌ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]