اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219415797

توقیف بیش از 4 میلیارد کالای قاچاق در فارس

کد: 13951025219415797

https://goo.gl/XynCHi

، تهران , (اخبار رسمی): مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر چهار میلیارد و 410 میلیون ریال در استان فارس کشف شد.

توقیف بیش از 4 میلیارد کالای قاچاق در فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سردار احمد علی گودرزی،فرمانده انتظامی استان فارس این خبر را اعلام کرد وگفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان های لامرد، قیر و کارزین و لارستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران در این راستا موفق شدند هفت دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف و هشت نفر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودروها دو میلیون و 468 هزار و 800 نخ سیگار، 67 تن و 800 کیلوگرم برنج، 46 حلقه لاستیک، 183 تخته پتو، 12 عدد باطری خودرو،6 دستگاه جاروبرقی و بیش از 384 قوطی انواع نوشیدنی های قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

گودرزی گفت: ارزش این محموله های قاچاق بالغ بر چهار میلیارد و 410 میلیون ریال برآورد شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون