اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219646033

پایان اسفند ماه آخرین فرصت پرداخت عوارض خودرو

کد: 13951025219646033

https://goo.gl/MVHi2N

، تهران , (اخبار رسمی): شهروندان و مالکان خودرو تا پایان اسفند ماه هر سال فرصت پرداخت عوارض خودروی خودرا دارندو در صورت عدم پرداخت جریمه دیرکردی به میزان 2درصد در هرماه در سال آتی محاسبه و به مبلغ عوارض اضافه می گردد.

پایان اسفند ماه آخرین فرصت پرداخت عوارض خودرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد با بیان این مطلب گفت: با توجه به قانون، شهروندان و مالکان تهرانی خودرو تا پایان اسفند ماه هر سال فرصت پرداخت عوارض خودروی خودرا دارند و چنانچه عوارض خودرو تا پایان سال پرداخت نشود به موجب قانون جریمه دیرکردی معادل 2درصد به ازای هر ماه در سال آتی محاسبه و به مبلغ عوارض اضافه می گردد.
  مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت ، با توجه به راه اندازی سامانه جامع  ملی عوارض خودرو در سال گذشته ، شهروندان تهرانی می توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودروی خود و همچنین دریافت مفاصا حساب از طریق سامانه فوق اقدام نمایند و این مفاصاحساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد می باشد.
مهدی رزمی در خصوص نحوه پرداخت عوارض خودرو گفت : کلیه مالکان و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir  و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir/  در بخش عوارض خودرو مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خودرو و اطلاعات مالکیت نسبت به مشاهده وپرداخت عوارض سالیانه خودروی خود اقدام نموده و مفاصاحساب اینترنتی اخذ نمایند. ضمنا چنانچه به هر دلیل شهروندان محترم امکان پرداخت عوارض خودروی خودرا  از طریق غیر حضوری را نداشتند  و یا اطلاعات خودروی مورد نظر خود در سامانه موجود نبود، می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند .
رزمی در پایان یادآور شد و گفت: به منظور توسعه حمل ونقل عمومی و مشارکت در عمران و آبادانی شهرمان، شهروندان محترم تا فرصت اعلام شده، نسبت به پرداخت عوارض خودروی خود اقدام نمایند و مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان یاری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه