اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219726033

مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر خبر داد

صدور ویزا کارت تا پایان امسال در شعب شهرنت

کد: 13951025219726033

https://goo.gl/mGNq77

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت توسعه و نوآورى شهر از صدور ویزا کارت تا پایان سال جارى در شعب شهرنت خبرداد و گفت: این کار در چهار فاز اجرا مى شود.

صدور ویزا کارت تا پایان امسال در شعب شهرنت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت توسعه و نوآورى شهر ، مسیح قائمیان در جریان بازدید از شهرنت های بانک شهر گفت: در شهرنت های بانک شهر یک امکان جدید ایجاد کرده ایم و برای شهروندانی که درخواست داشته باشند ویزا کارت صادر می کنیم.

وی ادامه داد: این ویزا کارت ها در خارج از کشور کار می کنند و کسانی که به شهرنت ها مراجعه کنند، می توانند با در دست داشتن کارت شتاب ویزا کارت تهیه کنند.
به گفته قائمیان، تا پایان سال در تمامی کیوسک های شهرنت ویزا کارت صادر می شود.
مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به اینکه این کار در 4 فاز انجام می شود، گفت: در فاز اول کارت صادر می شود و یک مبلغی پول در داخل آن است و در فاز دوم امکان شارژ مجدد آن فراهم می شود.
وی بیان کرد: در فاز سوم شهروندان می توانند با ویزا کارت افتتاح حساب ارزی داشته باشند و در فاز چهارم امکان کردیت کارت فراهم می شود.
به گفته قائمیان، فعلاً فاز اول این کار اجرایی می شود.
وی در خصوص ویژگی های ویزا کارت تصریح کرد: شهروندان با ویزا کارت می توانند از تمامی خدمات اینترنتی دنیا استفاده کنند و همچنین می توانند در همه پوزهای خارج از کشور که ویزا کارت کار می کند، از آن استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت توسعه و نوآورى شهر تاکید کرد: ویزا کارت در خارج از کشور کار می کند و در داخل ایران قابل استفاده نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه