اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219746033

به منظور ساماندهی دستفروشان؛

روز بازار فتح در مهرآباد راه اندازی شد

کد: 13951025219746033

https://goo.gl/2E7LlE

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 از راه اندازی روز بازار در بوستان فتح محله مهرآباد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حمایت و ساماندهی از دستفروشان ، رفع سدمعبر و جلوگیری از پراکندگی آنان انجام شد.

روز بازار فتح در مهرآباد راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح روز بازار برای کاهش و رفع سدمعبر ، جلوگیری از پراکندگی دستفروشان، فضای مناسب برای اشتغالزایی، ایجاد نمای بصری شهری در محدوده غربی پایتخت اجرایی شد.

وی افزود: این روز بازار با رعایت اصول شهری، تناسب فضا با محیط و ایجاد زمینه مطلوب برای خریداران، طراحی و با استفاده از چادرهای یک شکل دایر شده است.
شهردار منطقه 9 تصریح کرد: غرفه داران این روز بازار از سوی ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، اداره کل امور ایثارگران و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری معرفی و در اولویت برای تحویل غرفه قرار گرفته اند.
به گفته وی، سایر بساط گستران و دستفروشان برای ثبت اطلاعات و تحویل غرفه می توانند به غرفه ساماندهی در بوستان فتح مراجعه کنند.
محسنی اذعان داشت: این طرح به مدت 9 ماه اجرایی و این روز بازار از ساعت 9 تا 21 روزهای یکشنبه و پنجشنبه در بوستان فتح واقع در ضلع جنوبی میدان فتح برپا می شود.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در مدت زمان برپایی روز بازار فتح، در صورت مشاهده تخلف و عدم اجرای قوانین اخطار داده می شود تا نظم لازم برقرار شود و شهروندان با خیال راحت به خرید خود بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه