اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223906033

وزیر نیرو با حضور در محل حادثه پلاسکو مطرح کرد

افزایش فشار آب منطقه حادثه دیده

کد: 13951102223906033

https://goo.gl/F89kpS

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نیرو با حضور در محل حادثه پلاسکو با بیان اینکه فشار آب منطقه حادثه دیده افزایش یافته است، گفت: تمامی معاونت های شهرداری تهران از ابتدای زمان حادثه در محل حضور داشته اند .

افزایش فشار آب منطقه حادثه دیده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران ، چیت چیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل استفاده از آب برای خاموش کردن آتش فشار آب منطقه افزایش پیدا کرده است، گفت: همچنین برای استقرار ستاد بحران در منطقه برنامه ریزی ها انجام شده است .
وزیر نیرو با بیان اینکه دستگاه های برش بزرگ برای برش دادن ستون های عظیم سازه در منطقه هستند، افزود: معاونت های مختلف شهرداری تهران با حضور در ساعات اولیه حادثه با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین نیروهای فنی و عمرانی امدادرسانی را آغاز کردند .
چیت چیان با اشاره به خودروهای مکانیزه و پیشرفته و بالابرها و نردبان های تخصصی آتش نشانی و دیگر نیروهای امدادی تصریح کرد : خسارت های وارد شده به این ساختمان بعداز براوردها اعلام می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه