اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225686119

برنامه گوگل برای تحول حوزه سلامت

کد: 13951104225686119

https://goo.gl/R5FFaH

، تهران , (اخبار رسمی): در این اینفوگرافی میبینیم که گوگل چطور با نوآوری های تازه حوزه بهداشت، درمان و سلامت را متحول میسازد.

برنامه گوگل برای تحول حوزه سلامت
برنامه گوگل برای تحول حوزه سلامت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آی‌اوتی‌تی iott،

 

مبحث سلامت هوشمند یکی از سرفصل های حائز اهمیت در حوزه اینترنت اشیا است که شرکت های زیادی از استارتاپ ها گرفته تا نام های بزرگی چون گوگل به آن پرداخته اند. گجت های پوشیدنی، اپلیکیشن های سلامت، تجهیزات هوشمند پزشکی، گزارش شاخص های سلامتی، معاینه و درمان از راه دور، روبات های پرستار  و ... تنها بخش کوچکی از ایده های جذاب و مفیدی است که در حوزه پزشکی و سلامت مطرح و اجرا شده اند. در این میان گوگل نیز دست روی دست نگذاشته و محصولات و سرویس هایی را برای بهبود سلامت عمومی عرضه کرده است.

 

گوگل ژنومیک، مطالعه سرطان، تشخیص بیماری ها، لنزهای چشمی هوشمند، عینک گوگل و گوگل فیت؛ بخشی از اقدامات گسترده گوگل برای تحول حوزه سلامت است.

 

به این فکر کنید که گجت های پوشیدنی بتوانند با اسکن خون فرد، احتمال ابتلا به بیماری های خطرناکی چون سرطان را تشخیص دهند. لنزهای طبی را در نظر بگیرید که سطح قند خون بیمار را برداشت کرده و به پزشک گزارش میکنند.

 

در این اینفوگرافی میبینیم که این نام پرآوازه دنیای تکنولوژی چطور پا به دنیای سلامت می‌گذارد.

بزرگنمایی اینفوگرافی: برنامه گوگل برای تحول حوزه سلامت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]