اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230306119

وقتی تمام دنیای پیرامون ما به اینترنت متصل شود

کد: 13951113230306119

https://goo.gl/rTIzTr

، تهران , (اخبار رسمی): وسایل هوشمند، خانه هوشمند، شهر هوشمند، دنیای هوشمند و ... این همان چیزی است که اینترنت اشیا برای ما به ارمغان می‌آورد اما دنیای هوشمند چه شکلی است.

شهر هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آی‌اوتی‌تی iott، اینترنت اشیا وعده می‌دهد که تمام آنچه پیرامون ما وجود دارد را به شبکه‌ای متصل کند که در آن اجزا قادر به تعامل با یکدیگرند.

به این ترتیب پوشاک ما، لوازم خانه، تجهیزات محیط کار، المان‌های شهری و ... همه با یکدیگر در ارتباط بوده و به طور خودکار وظایف خود را انجام می‌دهند.

در یک شهر هوشمند، سنسورها به طور خودکار میزان الودگی هوا، آلاینده های موجود در محیط و ... را بررسی کرده و هشدارهای لازم را اعلام می‌کنند همچنین در یک شهر هوشمند احتمال آتش سوزی پیش از وقوع به وسیله سنسورها بررسی شده و از فاجعه جلوگیری می‌شود.

بر اساس این گزارش در یک شهر هوشمند، سازه‌های شهری نواقص و آسیب های خود را گزارش می‌دهند و سطل‌های زباله پر یا خالی بودن خود را اطلاع داده و به بهداشت شهر کمک می‌کنند.

آنچه در این اینفگرافی میبینید، تصویری است از دنیایی هوشمند که در آن، تمام اجزا با یکدیگر در تعاملند.

منبع: iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]