اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951114231226033

استقرار ایستگاه های سلامت در محلات کم برخوردار

کد: 13951114231226033

https://goo.gl/8GgY3d

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با دهه فجر خدمات پزشکی رایگان در محلات نعمت آباد، شهید کاظمی و دولتخواه جنوبی ارائه می شود.

استقرار ایستگاه های سلامت در محلات کم برخوردار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اشاره به استقرار تیم های پزشکی در محلات کم برخوردار منطقه بیان کرد: در این تیم ها شامل پزشک عمومی، داندانپزشک، تغذیه، پزشک زنان، فیزیوتراپ، متخصص بهداشت حرکتی، دیابتولوژیست و پرستار براساس برنامه تعیین شده در محلات حاضر می شوند و به ارائه خدمات عمومی و تخصصی می پردازند.

به گفته بهرامی شهروندان محله نعمت آباد در روز 17 بهمن، شهید کاظمی در 18 بهمن و دولتخواه جنوبی نیز همزمان با 19 بهمن می توانند از خدمات ایستگاه های سلامت در سراهای محلات بهره مند شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اداره سلامت این حوزه به منظور ارائه خدمات سلامت در راهپیمایی 22 بهمن نیز در مسیر راهپیمایی مستقر خواهد شد.
بهرامی در بخش دیگری به تشریح برنامه های امور بانوان این حوزه به مناسبت ایام دهه فجر پرداخت و گفت: به منظور غبارروبی مزار شهدا طی برنامه ای در قالب «میهمانی لاله ها» بانوان بی سرپرست به بهشت زهرا اعزام می شوند.
وی یکی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده همزمان با این ایام را برپایی نمایشگاه وورک شاپ هنرمندان نقاش اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با موضوع جانفشانی شهدای آتش نشان در اطفاء حریق ساختمان پلاسکو و مدافعین حرم همزمان با دهه مبارک فجر در سراهای محلات دایر می شود.
بهرامی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، خاطره نویسی و مقاله نویسی با موضوع انقلاب در محلات و برگزاری یادواره شهدا در مساجد از دیگر برنامه های اجرایی این حوزه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه