اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231356033

مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در منطقه 21

کد: 13951116231356033

https://goo.gl/4BL5iN

، تهران , (اخبار رسمی): اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 اقدام به انجام مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در سرای محلات 13گانه سطح این منطقه کرد.

مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در منطقه 21

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمنن اعلام خبر فوق گفت: مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در خانه های سلامت سطح  منطقه 21 به منظور غربالگری بیماری های قلبی در سنین پایین و اقدامات پیشگیرانه در زمینه سلامت قلب کودکان انجام شد.

جاوید پور با اشاره به ضرورت آشنایی با علائم نشان دهنده ابتلای کودک به نارسایی های قلبی افزود: علائم نارسایی قلبی در کودکان به تناسب سنین مختلف، متفاوت است و عدم تشخیص به موقع و آشنا نبودن با علائم بیماری و به دنبال آن درمان به موقع و مناسب از عمده ترین علل آسیب رسانی جدی و گاه مرگ این کودکان و نوزادان می باشد.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه گفت: در این راستا همچنین کارگاه های آموزشی با موضوع قلب کودکان ، آشنایی با بیماری های قلبی، نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تاثیر برخی بیماری ها بر سلامت قلب، تاثیر ورزش بر سلامت قلب، در خانه های سلامت سرای محلات 13 گانه، مدارس و خانه های کودک سطح منطقه21 برگزار شده و اطلاعات و آموزش های لازم در این ارتباط به مراجعین ارائه شده است.

جاویدپور در پایان خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رسانی صحیح به شهروندان همچنین بروشورهایی با همین مضمون بین مراجعین سرای محلات 13گانه منطقه 21توزیع شد تا شهروندان با لزوم اهمیت معاینات دوره ای کودکان، علائم بیماریهای قلبی در نوزادان و کودکان، راههای تشخیص نارسایی های قلبی و ... بیشتر آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه