اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231786119

۵ صنعت پیشتاز در تحولات اینترنت اشیا

کد: 13951117231786119

https://goo.gl/8KFj8N

، تهران , (اخبار رسمی): با توسعه و رواج اینترنت اشیا در بازار محصولات خانگی و صنعتی، رفته‌رفته صنایع بیشتری در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند اما کدام‌یک از این صنایع در حوزه‌اینترنت اشیا پیشتاز بوده و بر شیوه زندگی و کار ما بیشترین تأثیر را می‌گذارد.

۵ صنعت پیشتاز در تحولات اینترنت اشیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آی‌اوتی‌تی iott، ساخت و تولید، حمل‌ونقل و خدمات رفاهی در رأس صنایعی قرار دارند که بیشترین سرمایه‌گذاری را در حوزه‌ اینترنت اشیا داشته‌ اما صنایع دیگر نیز دست روی دست نگذاشته‌اند.

بر مبنای گزارش گارتنر، سال گذشته اینترنت اشیا میان ۴۳ درصد از سازمان‌های دنیا رواج پیدا کرد و گفته می‌شود که اینترنت اشیا صنعتی موج بعدی تکنولوژی‌های اینترنتی است که به ایجاد صدها هزار شغل پردرآمد منجر خواهد شد؛ اینترنت اشیا شیوه انجام کسب‌وکارها، تولید و ساخت را در سراسر دنیا به‌طور بنیادی تغییر خواهد داد.

بر مبنای تخمین‌های Northeastern، با سردمداری اینترنت اشیا صنعتی، مجموع سرمایه‌گذاری در دو بازار مصرف و صنعتی، طی سال‌های ۲۰۱۵ الی ۲۰۲۰ به رقم ۶ تریلیون دلار خواهد رسید.

طبق گزارش اخیر IDC، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران اینترنت اشیا در سال ۲۰۱۶ به ترتیب شامل صنایع ساخت و تولید با مجموع سرمایه ۱۷۸ میلیارد دلار، صنایع حمل‌ونقل با مجموع سرمایه ۷۸ میلیارد دلار و در جایگاه سوم، صنایع خدمات رفاهی با صرف سرمایه ۶۹ میلیارد دلار می‌شود.

اینکه بخواهیم بگوییم کدام صنعت گوی سبقت را خواهد ربود، در حال حاضر منطقی نیست؛ بلکه درست مانند این است که در ابتدای یک مسابقه ماراتن بخواهیم برنده میدان را تعیین کنیم، کسی که در ابتدا پیش از سایرین قرارگرفته است، لزوماً تا انتهای مسیر پیشتاز نخواهد بود.

در ادامه همراه با iott.ir نگاهی داریم به ۵ صنعت پیشتاز درزمینهٔ اینترنت اشیا تا به امروز و در پایان توصیه‌ای را برای ورود سازمان شما به این حوزه یادآور خواهیم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]