اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951122234366119

وب سایتی که در پیدا کردن جای پارک کمک می کند

کد: 13951122234366119

https://goo.gl/XjAur6

، تهران , (اخبار رسمی): به‌تازگی در شهر کانزاس سیتی از ایالت میزوری امریکا، کیوسک‌هایی در معابر قرار داده‌شده‌اند که قادر به تعامل و تبادل اطلاعات هستند.در پی این اقدام سه‌شنبه گذشته نیز وب سایتی راه‌اندازی شد که جریان ترافیک مسیرهای سواره و پارکینگ‌های موجود را به مراجعین گزارش می‌کند.

وب سایتی که در پیدا کردن جای پارک کمک میکند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از iott.ir  نبود فضای پارک کافی، یکی از مشکلات رایج در مناطق شلوغ شهری است. گاه زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک صرف می‌کنیم و از قرارهای مهم خود بازمی‌مانیم.

هدف از این پروژه فقط اجرا یک طرح جذاب نبوده؛ بلکه طراحان به دنبال بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهر بوده‌اند. در آینده‌ای نزدیک، این شهر قادر خواهد بود تا داده جمع‌آوری‌شده از سنسورها را در تصمیم‌گیری‌های مربوط به معابر، مجاری آب و فاضلاب، و باقی زیرساخت‌های شهری به کار بندد.

این داده‌ها می‌توانند به هنگام وقوع شرایط خاص، راهکارهای مناسبی ارائه کنند. به‌طور مثال اگر بنا به هر دلیلی یکی از معابر بندآمده باشد، مسیر جایگزین را پیشنهاد کرده و ترافیک را به آن‌سو هدایت می‌کند.

اگر از بسته بودن معابر، یا نبود حتی یک جای پارک آگاه باشیم؛ میان خیابان‌ها سرگردان نمی‌شویم و به‌ شدت ترافیک دامن نمی‌زنیم.

گفته می‌شود که به‌زودی کیوسک‌های هوشمند بیشتری در مسیرهای اتوبوس این شهر نصب خواهد شد تا امکان مقایسه در این محدوده نیز فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]