اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238586119

همکاری IBM و Visa

ماشینی که پول بنزین خود را حساب می‌کند!

کد: 13951204238586119

https://goo.gl/KML4D2

، تهران , (اخبار رسمی): این دو شرکت در یک کار مشترک، پلتفرم IOT جدیدی را عرضه کردند که از طریق آن توسعه‌دهندگان می‌توانند، قابلیت پرداخت وجه را به تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت از حلقه انگشتر تا خودروی شخصی شما را اضافه کند.

همکاری IBM و Visa

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آی‌اوتی‌تی، پیش‌بینی‌های مختلفی در مور آینده اینترنت اشیا صورت گرفته و اگرچه اعداد، متفاوتند اما اغلب تحلیلگران تخمین می‌زنند که در دهه‌های پیش رو، تعداد اشیا متصل به اینترنت در هر دو حوزه خانگی و صنعتی به میلیاردها دستگاه برسد.

یکی از حوزه‌های بسیار جذاب برای کسب‌وکارها، گجت‌های پوشیدنی مانند اپل واچ و امکان استفاده از آن‌ها در پرداخت‌های خودکار است.

حالا IBM، با استفاده از پلتفرم اینترنت اشیا واتسون و در همکاری با ویزا بستر جدیدی را به وجود آورده است که به توسعه‌دهندگان امکان آن را می‌دهد تا تکنولوژی پرداخت خودکار بدون دخالت انسان را در تمامی دستگاه‌های متصل به شبکه بگنجانند.

این سرویس تلفیقی از بستر کلاود IBM و خدمات پرداخت ویزا است، شیوه کار به این صورت است که دیگر نیازی نیست توسعه‌دهنده مستقیماً برای ارائه‌دهندگان سرویس‌های بانکی و IOT درخواستی ارسال کند تا بتواند قابلیت پرداخت را روی دستگاه خود فعال سازد. ازاین‌پس یک پلتفرم از پیش‌آمده وجود دارد که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

این دو شریک همچنین اظهار داشته‌اند که امنیت مالی افراد نیز در این سیستم به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته است. به‌این‌ترتیب که اگر پیش‌ازاین تبادلات مالی از طریق یک کد ۱۶ رقمی کارت صورت می‌گرفت، اکنون به هر دستگاه یک هویت دیجیتالی منحصربه‌فرد اختصاص داده می‌شود.

پول بنزین را با ماشینتان پرداخت کنید

هرروز وسایل نقلیه بیشتری با اهداف مختلفی مانند افزایش ایمنی، ایجاد سرگرمی، کاهش مصرف سوخت، بهبود ترافیک و … به اینترنت متصل می‌شوند. این تعداد ماشین متصل به شبکه منافع زیادی برای صنعت خودرو به همراه دارد.

با استناد به تخمین‌های «گارتنر»، تا سال ۲۰۲۱ تعداد ۳۸۰ میلیون خودرو متصل به اینترنت در سراسر دنیا وجود خواهد داشت که این گروه پیش‌بینی می‌کند که مالکان خودرو در سال‌ها آینده، بیمه وسایل نقلیه خود را در طول حرکت و سفر و هزینه سوخت‌گیری ماشین را به‌طور خودکار از طریق ارتباط بیسیم و مستقیم میان خودرو و جایگاه سوخت پرداخت کنند.

اینترنت اشیا نه‌تنها همه‌چیز را به هم متصل می‌کند، بلکه شیوه زندگی ما را نیز دگرگون می‌سازد. تصور کنید فرآیند خرید بدون تبادل هیچ وجه نقد و یا کارت اعتباری تنها با انتخاب گزینه خرید و یا اعلام آن انجام‌شده و هزینه به‌طور خودکار از طریق گجت های هوشمندی که به همراه دارید از حسابتان کسر شود.
همکاری این دو شریک قدرتمند، که یکی در رأس سرویس‌ها و خدمات مالی قرار دارد و دیگری با پلتفرم واتسون خود دنیای اینترنت اشیا را در دست گرفته، بی‌شک به اتفاقات شگفت‌انگیزی ختم خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]