اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242087068

با دامنه com. راه اندازی شد

وب سایت تهویه سپهر راه اندازی شد

کد: 13951216242087068

https://goo.gl/2F429D

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت تهویه سپهر با دامنه .com برای معرفی محصولات و پاسخ دهی به نیاز مصرف کنندگان در حوزه محصولات ایرواشر و پکیج آپارتمانی، با طراحی جدید راه اندازی شد.

وب سایت تهویه سپهر راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تهویه سپهر، این مجموعه  به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و ساخت سیستم های ایرواشر صنعتی و آپارتمانی و همچنین محصولاتی همچون پکیج و کولر، با توجه به نیاز بازار و همچنین مشتریان محترم به کسب اطلاعات دقیق و فنی در راستای محصولات تولیدی خود، سایت تهویه سپهر را با طراحی جدید و بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا طراحی و بر روی دامنه .com راه اندازی کرده است.

از این پس قادر خواهید بود تا از طریق وب سایت تهویه سپهر اطلاعات فنی و کافی را در زمینه محصولات مورد نظر خود دریافت کنید.

طراحی جدید وب سایت شرکت تهویه سپهر، دسترسی راحت تری را برای شما به همراه خواهد داشت همچنین قابلیت کاربرپسند بودن و ریسپانسیو بودن را دارا می باشد

گفتنی است  این مجموعه  سال 1374 به طور رسمی ثبت و با احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران شروع به کار کرده است.

البته این مجموعه در محل های کوچکتری پیش از سال 1374 نیز سال‌ها در همین زمینه مشغول به تولید دستگاه های تهویه مطبوع آپارتمانی و صنعتی بوده است و همچنین برای اولین بار در کشور موفق به طراحی و تولید هواساز های مستقل آپارتمانی با سیستم خنک کنندگی ایرواشر شد،

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]