اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960709262647068

وجه تمایز کولر آبی سلولزی و پوشالی

کد: 13960709262647068

https://goo.gl/AXhqTk

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله، قصد داریم تا به وجه تمایز کولرهای آبی پوشالی و سلولزی بپردازیم و با مزایای این محصولات آشنا شویم.

از جمله مهمترین مزیت کولر آبی به نسبت کولر گازی، قیمت پایین آن می باشد که در این راستا، حتی دارای هزینه کمتری به جهت مصرف برق خواهد داشت.

با توجه به پیشرفت روز افزونی که در همه صنایع در حال رخ دادن است، حق انتخاب مشتری بیشتر شده و البته این موضوع باعث می‌گردد تا انتخاب کمی پیچیده‌تر شود. در همین راستا، بازار کولر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به انواع مختلفی که در بازار موجود است که می‌توان به انواع کولر آبی (معمولی و سلولزی)، کولر گازی اشاره کرد. در این مقاله، قصد داریم تا به وجه تمایز کولر‌های آبی پوشالی و سلولزی بپردازیم و با مزایای این محصولات آشنا شویم.

 

آشنایی با کولر آبی سلولزی

به کولر‌های آبی که به جای استفاده از پوشال، از پد سلولزی استفاده می‌کنند، کولر آبی سلولزی گفته می‌شود. در این مدل از کولر‌ها به جهت وجود ضخامت و همچنین، عدم وجود منافذ بزرگ و استفاده از سیستم تصفیه هوا در ساختار کولر آبی سلولزی، از ورود هوای آلوده و غبار و آلودگی به داخل کولر جلوگیری کرده و هوای سالم و بدون وجود کثیفی را خواهیم داشت.

شایان ذکر است که پدهای سلولزی، ۵ سال عمر مفید خواهند داشت.

 

مزیت کولر آبی سلولزی به نسبت دیگر کولر‌های آبی

  • افزایش خنک کردن محیط
  • استحکام بدنه کولر آبی سلولزی
  • جلوگیری از انتقال باکتری‌ها
  • کاهش صدا

پد سلولزی چیست؟

پدهای سلولزی دارای راندمان و بازدهی بیشتری به نسبت پوشال‌ها می‌باشند. با توجه به این نکته که پدهای سلولزی دارای شرایط خودشویی می‌باشند، در این راستا به نسبت پوشال در مدت زمان بیشتر و طولانی تری رسوب گرفته که این اتفاق باعث افزایش عمر مفید پد سلولزی می‌گردد.

از آنجایی که لایه‌های سلولز، به صورت منظم در کنار بکدیگر جانمایی شده است، این نوع طراحی، علاوه بر اینکه بین هوا و آب سطح تماس ایجاد می‌کند، با توجه به اینکه فشار کمتری از برق را مصرف می‌کند باعث کاهش مصرف انرژی و برق می‌گردد

در پد‌های سلولزی، میزان جذب آب  بسیار بالا بوده که این مورد به عنوان عاملی مهم در خنک کردن هوا است به طوری که میزان ۱۰۰ لیتر آب توسط ۱ متر مکعب از پد سلولزی صورت می‌گیرد.

از نکات بارز کولر‌های آبی به صورت سلولزی آن است که در جریان هوای خنک، قطرات آب حمل نگردیده که این اتفاق باعث می‌گردد تا از انتقال باکتری‌های تنفسی جلوگیری گردد و هوای سالم در محیط جریان پیدا کند.

 

آشنایی با کولر آبی به صورت پوشال

یکی از محصولات پر فروش در فصل تابستان، کولر‌های آبی به صورت پوشالی بود که همه ساله توسط مردم خریداری می‌گردید و در صورت وجود در منازل، با شروع فصل تابستان، فروش پوشال‌های کولر آبی به بازار داغی تبدیل می‌گشت.

شایان توجه است که کولرهای آبی با توان‌های مختلفی در بازار ایران وجود دارد که معمولا انواع ۵۰۰۰، ۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ به صورت کاملا داخلی به بازار عرضه می‌گشت.

از آنجاییکه اعداد مورد اشاره، میزان قدرت مکش و دمش را نشان می‌دهد، هر چقدر توان موتور کولر بیشتر باشد، این بدان معناست که قدرت مکش کولر قابلیت مکیدن میزان هوای بیشتری را خواهد داشت که این اتفاق باعث می‌گردد تا سرمای بیشتری به داخل منزل وارد گردد.

در صورتی که بخواهیم عملکرد کولرهایمان را افزایش دهیم می‌بایست که هر سال پوشال‌های را تغییر دهیم

 

مزیت کولر آبی

از جمله مهمترین مزیت کولر آبی به نسبت کولر گازی، قیمت پایین آن است که در این راستا، حتی دارای هزینه کمتری به جهت مصرف برق خواهد داشت.

منبع مقاله :  وجه تمایز کولر آبی سلولزی و پوشالی تهویه سپهر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید