اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960701261797068

بررسی چگونگی جلوگیری از دم کردن هوای محیط توسط کولر تهویه سپهر

کولرهای آبی چگونه باعث دم کردن محیط می‌شوند؟

کد: 13960701261797068

https://goo.gl/4weQCL

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم به موضوع بسیار مهم دم کردن در هنگامی که از کولر استفاده می‌کنیم و اکثرمان با آن مواجه شده و باعث آزارمان شده است بپردازیم.

عایق حرارتی موجود باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود و مصرف کننده الزاما نباید از دور های تند کولر استفاده کند، که این اتفاق، در نتیجه مصرف انرژی را کاهش داده و راندمان کولر را بالاتر خواهد برد.

آیا تا به حال شده در محیطی که در حال استفاده از کولر در آن هستید، هوای محیط دم کند؟ تا به حال شده که به این فکر کنید، راهکار جلوگیری از دم نمودن هوا چگونه خواهد بود و چطور می‌توانیم این مشکل را رفع نماییم؟ از چه طریقی می‌توانیم باعث افزایش راندمان کولر در محیط شویم به گونه ای که هوای آن دم نکند؟

یکی از موارد آزار دهنده ای که در هنگام استفاده از کولر با آن مواجه می‌شویم، دم کردن و دم نمودن هوای محیط می‌باشد. همانطور که می‌دانید، محل نصب اکثر کولر‌ها در پشت بام‌ها و یا بالکن‌ها می‌باشد. از طرف دیگر، با توجه به اینکه بدنه کولر بر اثر تشعشع یا Radiation ، حرارت وارده را جذب نموده و به واسطه ی انتقال حرارت هدایتی (Conduction)، گرما را به داخل محیط کولر انتقال می‌دهد، در همین راستا، گرمای وارده باعث اتلاف انرژی یا گرم شدن هوایی می‌شود که در اثر فرایند تبخیری Adiabatic به وجود خواهد آمد.

این موضوع در زمان‌هایی که هوای محیط یا هوای بیرون گرم شده و از دمای حدود ۳۵ درجه سانتی گراد بالاتر می‌رود به صورت کامل در شرایط داخل آپارتمان مشهود خواهد بود زیرا سرمایش محسوس یا Sensible Cooling کاهش یافته و رطوبت بیش از حد در محیط احساس می‌شود و به اصطلاح گفته میشود هوا دَم کرده است.

شرکت تهویه سپهر با توجه به بهره مند بودن از ۲۰ سال تجربه در زمینه ساخت دستگاه‌های تهویه مطبوع تبخیری یا فرآیند Adiabatic، کولر‌های جدیدی را به همراه سیستم تصفیه هوا تولید نموده است که به نوع مخصوصی از عایق‌های حرارتی مجهز  می‌باشند.

عایق حرارتی موجود باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می‌شود و مصرف کننده الزاما نباید از دور‌های تند کولر استفاده کند، که این اتفاق، در نتیجه مصرف انرژی را کاهش داده و راندمان کولر را بالاتر خواهد برد.

همچنین، از طرف دیگر، سرمای محسوس Sensible Cooling  بیشتر در محیط احساس خواهد شد که باعث ایجاد شرایط محیطی بسیار مناسب (Comfort) در محیط خواهد گردید.

منبع تحلیلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید