اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256037068

مزیت کولر در جلوگیری از ورود ریزگردها به ساختمان

کد: 13960510256037068

https://goo.gl/37o9AF

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مواردی که این روزها شاهد آن هستیم پدیدۀ گرد و غبار و ریزگردها است که کولر آبی تهویه سپهر با توجه به بهره‌مند بودن آن از مکانیزم تصفیه هوا توانسته باعث جلوگیری از ورود ریزگرد و غبار و دود به داخل ساختمان‌ها شود.

مزیت کولر های ساخته شده توسط شرکت تهویه سپهر، امکان اضافه نمودن فیلترهای تصفیه هوا به این دستگاه است.

به گزارش شرکت تهویه سپهر، ریز گردها، تشکیل شده از مجموعه ذرات جامد و ریز غبار شکلی هستند که ممکن است بصورت دود و غیره در جو زمین پخش شود.

از آنجایی که ایران به عنوان سرچشمۀ اصلی ریزگرد باد شمال است و این باد، از خردادماه تا انتهای شهریور فعال خواهد بود، همچنین با توجه به همسایگی با کشورهایی همچون عراق که دارای فضای خشک و بیابانی بوده و وجود بیابان‌های سوریه که تمام گردهای سرازیر شده از کوه‌های ترکیه را در خود جمع آوری می‌کند، این پدیدۀ زیست محیطی در نهایت بصورت گرد و غبار به سمت ایران سرازیر می‌شود.

در 30 سال اخیر، بیشترین میزان ریزگرد در کشورمان، ایران وجود دارد که ترکیب غبار با آلاینده‌های شهری باعث خطرات بسیاری می‌شود که منجر به افزایش بیماری شهروندان خواهد گردید.

حال سوالی که ممکن است پیش آید آن است که با توجه به وجود ریزگرد و استفاده از سیستم‌های تهویه همچون کولر، چگونه می‌توانیم هوای پاک و سالم را در جریان منزل و ساختمان‌های مسکونی فراهم کنیم؟

 

مزیت استفاده از کولر آبی

یکی از مزیت‌های کولر‌های ساخته شده توسط شرکت تهویه سپهر، امکان اضافه نمودن فیلترهای تصفیه هوا به این دستگاه است. با توجه به این نکته که ریزگردها در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین مشکلات مردم و در نهایت دولت بوده است، شرکت تهویه سپهر به جهت حل این معضل بزرگ و به عنوان راهکاری مناسب، تصمیم به طراحی کولر منطبق با سیستم‌های تصفیه هوا کرده است.

این شرکت با استفاده از فیلترهایی با الیاف پلی آمید مخصوص – که در ورودی هوای کولر‌های ساخته شده توسط این شرکت قابل نصب هستند – در حذف ریز گرد‌ها گام موثری برداشته است.

با عبور جریان هوا ، فیلترها دارای بار الکتریکی شده و باعث جذب ذرات می‌شوند. این فرآیند علاوه بر تصفیه ریز گردها از هوا موجب افزایش طول عمر سلولز‌های دستگاه نیز می‌گردد.

این الیاف قابل شستو بوده و تا ۵ سال نیازی به تعویض ندارند، ضمنا پس از گذشت ۵ سال براحتی قابل تعویض هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]