اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256117068

عرضه‌ی پکیج تصفیه هوای مدل هایدن به بازار

کد: 13960510256117068

https://goo.gl/cuwdWP

، تهران , (اخبار رسمی): محصول جدید شرکت تهویه سپهر با نام پکیج تصفیه هوای هایدن رونمایی و به بازار عرضه شد.

پکیج تصفیه هوای هایدن، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان استفاده مستقیم از هوای تازه و یا سیرکولاسیون هوای داخل محیط و امکان تبادل دمای هوای تازه و هوای محیط را ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهویه سپهر ، شرکت تهویه سپهر ابتدای مرداد ماه امسال، از پکیج تصفیه هوا مدل‌هایدن، رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، این پکیج‌های تصفیه هوا  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان استفاده مستقیم از هوای تازه و یا سیرکولاسیون هوای داخل محیط، امکان تبادل دمای هوای تازه و هوای محیط جهت کمتر مصرف شدن انرژی را ارائه کند تا این خدمت تازه حفظ سلامت به ویژه سلامت کودکان و افراد مسن و فراهم نمودن فضای مناسب جهت خواب راحت را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پکیج تصفیه هوا مدل ‌هایدن دارای امتیازاتی اعم از مدل دیواری با ظرفیت تصفیه هوای 80 متر مکعب برساعت و مدل ایستاده با ظرفیت تصفیه هوای 350 متر مکعب بر ساعت است و می‌تواند باعث جلوگیری از وقوع بیماری‌های قلبی و عروقی و حفظ سلامت شود.

خسرو زحمتکش مدیرعامل شرکت تهویه سپهر، عرضه‌ی این محصول را نتیجه 5 سال کار در این مجموعه دانست و افزود: «شرکت تهویه سپهر به عنوان نماینده‌ی انحصاری خاورمیانه محصولات شرکت‌هایدن، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، آماده‌ی ارائه دستگاه‌های تصفیه مرغوب و استاندارد برای هموطنان عزیز است.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس http://tahvieh-sepehr.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]